۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85496483
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بسکتبال شهرداری گرگان در جستجوی افتخار آسیایی

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85496483
بسکتبال شهرداری گرگان در جستجوی افتخار آسیایی

گرگان- ایرنا- کسب جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی بسکتبال آسیا، آخرین دستاورد تیم ریشه‌دار و پرطرفدار شهرداری گرگان است و این تیم باسابقه را در راه رسیدن به افتخاری دیگر قرار داد.

به گزارش ایرنا، طبق قانون، ۲ تیم سهمیه هر منطقه قاره آسیا نمی‌توانند از یک کشور باشند و به ‌دلیل برگزاری فینال باشگاه‌های غرب آسیا بین نماینده لبنان، شهرداری گرگان این فرصت را پیدا کرد تا با کسب عنوان سوم غرب آسیا برای اولین بار در جمع تیم‌های حاضر در رقابت‌های غرب آسیا قرار بگیرد و شایستگی خود را در مصاف با تیم های جنوب شرق آسیا محک بزند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰ تا ۲۶ خرداد در دبی برگزار خواهد شد و شهرداری گرگان با تیم‌های هیروشیما ژاپن، کاسی‌سی کره جنوبی و پلیتاجاپای اندونزی همگروه است.

نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ۱۸ خرداد راهی امارات می‌شود و این در حالی است که طبق برنامه فدراسیون بسکتبال، شهرداری گرگان در بازی سوم فینال لیگ برتر ۱۶ خرداد با طبیعت اسلامهشر مصاف خواهد کرد.

شهرداری گرگان از ۲ مسابقه فینال لیگ برتر مقابل نماینده اسلامشهر یک پیروزی و یک شکست به دست آورده و برای درآغوش کشیدن جام قهرمانی باید ۲ مسابقه از سه دیدار پیش‌رو را به نفع خود تمام کند.

شهرداری گرگان اولین تیم باشگاهی ایران است که با کسب عنوان سوم رقابت‌های غرب آسیا راهی لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا شده است.

بسکتبال شهرداری گرگان در اردیبهشت سال گذشته به سومین قهرمانی متوالی لیگ برتر کشور دست یافت و با تغییر و تحول در کادر فنی و بازیکنان به رقابت‌های دور اول و گروهی غرب آسیا رفت.

شهرداری در شرایطی این افتخار مهم آسیایی را به دست آورد که گوشه چشمی هم به جام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور دارد و با وجود فشردگی مسابقات، برای رسیدن به آن امیدوار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha