آغاز انتخاب‌رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد/ اعلام نتایج آزمون دکتری

تهران- ایرنا- انتخاب‌رشته داوطلبان آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از امروز آغاز و نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی این دانشگاه هم اعلام شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (شنبه) آغاز شد و تا روز چهارشنبه (۱۶ خرداد) ادامه خواهد داشت.

آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته‌محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ کنند.

اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شدند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته در این دانشگاه اقدام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته (عدد ۷ رقمی ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) و کد ملی از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

مربیان رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی شاغل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه مربیان بوده اند در صورت دعوت به مصاحبه در یک یا چند رشته/ محل انتخابی، باید در زمان ثبت نام برای مصاحبه، مستندات لازم شامل نسخه ای از آخرین حکم کارگزینی و موافقت دانشگاه محل خدمت خود را در قالب یک پوشه پی‌دی‌اف بارگذاری کنند. مربیان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری فایل مذکور نخواهند داشت و این مرکز خود نسبت به استعلام وضعیت آنها اقدام خواهد کرد. در صورت عدم احراز شرایط استفاده از امتیاز مربیان جهت این دسته از داوطلبان گزینش علمی آنها به صورت داوطلب آزاد انجام خواهد شد.

ثبت نام متقاضیان به منظور شرکت در مصاحبه از روز یکشنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه از طریق سامانه این مرکز به نشانی azmoon.org آغاز خواهد شد.

اعلام نتایج اولیه دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان)

دانشگاه آزاد اسلامی در خبر دیگری اعلام کرد نتایج اولیه دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند.

نتیجه برخی از متقاضیان این دوره به دلیل نقص مدارک ارسالی در زمان ثبت نام به صورت مشروط اعلام شده است. این دسته از داوطلبان لازم است حداکثر تا ۳۱ خرداد ماه نسخه ای از ریز نمرات حاوی معدل و نمره پایان نامه خود را به صورت یک فایل پی دی اف از طریق پیوند مندرج در کارنامه اعلام نتیجه خود بارگذاری کنند. نفرستادن مدارک در موعد مقرر منجر به حذف نام این متقاضیان از فهرست واجدین شرایط مصاحبه این دوره خواهد شد.

ثبت نام متقاضیان به منظور شرکت در مصاحبه از روز یکشنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه از طریق سامانه این مرکز به نشانی azmoon.org آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha