پیروزی سیرجانی‌ها در پایان نیمه نخست+فیلم

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۴
کد خبر: 85496542
پیروزی سیرجانی‌ها در پایان نیمه نخست+فیلم

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عصر امروز (شنبه) توانست در دقیقه ۲۲ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور مقابل ذوب آهن اصفهان، توسط اریک بایناما به گل رسید تا نیمه نخست این بازی را با یک گل برنده به رختکن برود.

به گزارش ایرنا، این گل روی یک همکاری تیمی شکل گرفت، حرکت سعید سحرخیزان بازیکن جوان گل گهر سیرجان از جناح چپ و یک پاس در عرض توپ را به اریک بایناما رساند تا این مهاجم با یک ضربه دقیقه دروازه ذوب آهن اصفهان را فرو بریزد و نخستین گل این بازی را به نفع سیرجانی‌ها ثبت کند.

در صورتی که پیروزی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تا پایان این بازی تداوم یابد، شاگردان مارینوس اوزونیدیس می توانند طلسم ۹ هفته ای نبردن‌های خود را بشکنند و تا ۲ پله در جدول رده بندی لیگ برتر کشور بالا بیایند.

ترکیب گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان

محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، بهنام برزای مهدی ممی‌زاده، سعید سحرخیزان، سامان فلاح، احمدرضا زنده‌روح، اریک باگناما و اسلام طلب با هدایت مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی این تیم ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان را در این بازی تشکیل داده بودند.

محسن فروزان، محمدقریشی، سعیدکریمی، شایان مصلح، ارشیا سرشوق،امیرحسین جدی، مهردادرضایی،کمال کامیابی نیا،محسن آذرباد،مجید علیاری و محمدحسین اسلامی نیز شاگردان محمد ربیعی در تیم ذوب آهن اصفهان بودند.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹ عصر شنبه در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha