موتور سپاهان برای لیگ دیر روشن شد؛ برتری طلایی‌پوشان مقابل شمس‌آذر با درخشش رضاییان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۴ بر یک شمس‌آذر قزوین را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شمس‌آذر قزوین در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ روز شنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک سپاهان به پایان رسید.

سپاهان بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد در دقیقه ۹ توسط رامین رضاییان روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی گل اول را به ثمر برساند، درخشش رضاییان ادامه داشت و در دقیقه ۱۸ موفق شد روی یک کار تیمی زیبا با پاس علی‌اصغر اعرابی، گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

حملات طلایی‌پوشان ادامه داشت و در دقیقه ۴۰ گل سوم را به ثمر برساند.

بازهم حرکت تماشایی رامین رضاییان با یک پاس کات بک همراه شد و علی‌اصغر اعرابی موفق شد دروازه شمس‌آذر را باز کند.

درخشش رضاییان ادامه داشت، او موفق شد روی ارسال دوباره علی‌اصغر اعرابی با ضربه سر در دقیقه ۵۷ گل چهارم را به ثمر برساند. شمس‌آذر در دقیقه ۸۰ موفق شد یکی از گل‌ها را توسط مجتبی فخریان جبران کند.

با این نتیجه تیم فوتبال سپاهان ۵۷ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل شمس‌اذر با ۳۹ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی سپاهان:

پیام نیازمند، برایان دابو، رامین رضائیان، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، محمد دانشگر، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری، سیاوش یزدانی و کاوه رضایی.

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ابتدایی شمس‌آذر:

علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی، حسین گودرزی، فراز امامعلی.

سرمربی: سعید دقیقی

به گزارش ایرنا، با پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم فوتبال ایران تیم پرسپولیس تهران با کسب ۶۸ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و استقلال نیز با ۶۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم سپاهان اصفهان نیز با کسب ۵۷ امتیاز به عنوان سوم رسید. پرشورهای تبریزی نیز در این لیگ ۵۴ امتیاز کسب کردند و در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در پائین جدول نیز تیم صنعت نفت آبادان و پیکان به لیگ آزادگان سقوط کردند تا لیگ ایران از وجود برزیل آبادان و خودروسوران محروم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha