لیگ برتر فوتبال؛ کاپیتان استقلال بالاتر از بیرانوند

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به همراه سنگربان تراکتور عنوان برترین گلر لیگ بیست و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، با پایان رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم فوتبال ایران، تیم پرسپولیس با کسب ۶۸ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و استقلال نیز با ۶۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم سپاهان اصفهان نیز با کسب ۵۷ امتیاز به عنوان سوم رسید. پرشورهای تبریزی نیز در این لیگ ۵۴ امتیاز کسب کردند و در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در پایین جدول نیز تیم صنعت نفت آبادان و پیکان به لیگ آزادگان سقوط کردند تا لیگ ایران از وجود برزیل آبادان و خودروسازان محروم شود.

در این دوره از لیگ سیدحسین حسینی(گلر استقلال) و حسین پورحمیدی(گلر تراکتور) با ۱۸ کلین‌شیت به طور مشترک عنوان برترین دروازه‌بان را از آن خود کردند و علیرضا بیرانوند(دروازه‌بان پرسپولیس) با ۱۳ کلین‌شیت در جایگاه دوم قرار گرفت.

در لیگ بیست و سوم تیم پرسپولیس با ۶۸ امتیاز به رکورد استقلال فرهاد مجیدی رسید. عنوان برترین خط دفاع لیگ به شاگردان جواد نکونام(سرمربی استقلال) با ۱۵ گل خورده رسید و سپاهان نیز با ۵۳ گل زده برترین خط حمله را داشت. استقلال در این دوره از لیگ کمترین باخت را داشت و تیم‌های تراکتور و سپاهان نیز با ۶ تساوی کمترین تساوی را داشتند. برترین تفاضل گل نیز در این دوره به نام تیم پرسولیس با عدد ۲۷ رسید.

به گزارش ایرنا، با پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم فوتبال ایران تیم پرسپولیس تهران با کسب ۶۸ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و استقلال نیز با ۶۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم سپاهان اصفهان نیز با کسب ۵۷ امتیاز به عنوان سوم رسید. پرشورهای تبریزی نیز در این لیگ ۵۴ امتیاز کسب کردند و در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در پائین جدول نیز تیم صنعت نفت آبادان و پیکان به لیگ آزادگان سقوط کردند تا لیگ ایران از وجود برزیل آبادان و خودروسوران محروم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha