گل‌گهر یک ذوب آهن ۲؛ طلسم ناکامی‌های گل‌گهر در پایان جام ۲ رقمی شد

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان امشب(شنبه) بازی هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور خود را با نتیجه ۲ بر یک به ذوب آهن اصفهان واگذار کرد تا طلسم نبردن‌های این تیم در خاتمه جام خلیج فارس به ۱۰ بازی رسیده باشد.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹ عصر شنبه در یک بازی پایانی(هفته ۳۰) رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

سیرجانی ها در شرایطی که نیمه نخست این بازی را با تک گل دقیقه ۲۲ اریک بایناما پیروز به رختکن رفته بودند، اما در ادامه کار با دریافت ۲ گل در دقایق ۵۳ و ۷۲ یک بازی خانگی دیگر را نیز واگذار کردند.

آخرین پیروزی شاگردان مارینوس اوزونیدیس به هفته ۲۰ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور برمی‌گردد، جایی که تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با یک گل تیم قعرنشین و تازه سقوط کرده صنعت نفت آبادان را در یک بازی خانگی از پیش رو برداشت.

بنظر می‌رسد که باوجود صعود تیم گل‌گهر سیرجان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور اما این تیم نتوانسته نتایج لازم را در پایان لیگ برتر به دست بیاورد و گل‌گهری که در هفته های آغازین لیگ برتر به جایگاه صدر جدول رده بندی رسیده بود و در سر رویای کسب سهمیه آسیا را می‌پروراند، در پایان این لیگ در یک سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

گل‌گهر یک ذوب آهن ۲؛ طلسم ناکامی‌های گل‌گهر در پایان جام ۲ رقمی شد

گل‌های بازی گل‌گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان

گل نخست این بازی برای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و روی یک همکاری زیبای تیمی شکل گرفت، حرکت سعید سحرخیزان بازیکن جوان این تیم از جناح چپ و پاس در عرض این بازیکن، اریک بایناما را در حالت گلزنی قرار داد تا این مهاجم با یک ضربه شوت دقیق دروازه ذوب آهن اصفهان را فرو بریزد.

نخستین گل این بازی در حالی به نفع سیرجانی‌ها ثبت شد که این گل هواداران این تیم را به شکستن طلسم نبردن های این تیم امیدوار کرده بود اما همه چیز در نیمه دوم متفاوت شد.

در ادامه کار برخلاف جریان بازی، محمدجواد محمدی بازیکن ذوب آهن اصفهان توانست گل نخست این تیم را در دقیقه ۵۳ نیمه دوم به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند.

حرکت از جناح راست و ارسال بلند روی تیر دوم، محمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با یک ضربه سر توپ را به گوشه تور دروازه گل‌گهر بچسباند، در این صحنه تلاش اخباری دروازه بان گل گهر نیز برای مهار توپ فایده ای نداشت و دروازه بان و توپ باهم به درون دروازه رفتند.

گل‌گهر یک ذوب آهن ۲؛ طلسم ناکامی‌های گل‌گهر در پایان جام ۲ رقمی شد

همچنین پاس بلند و در عمق محسن آذرباد بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، محمدحسین اسلامی را پشت مدافعان گل‌گهر صاحب توپ کرد تا این بازیکن دومین گل میهمان را وارد دروازه سیرجانی ها کند و کار را برای میزبان یکسره کند.

در ادامه تلاش ۲ تیم برای گلزنی در این بازی بی نتیجه ماند تا گل‌گهر با نتیجه ۲ بر یک بازنده میدانِ یک بازی خانگی دیگر نام بگیرد.

ترکیب گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان

محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، بهنام برزای مهدی ممی‌زاده، سعید سحرخیزان، سامان فلاح، احمدرضا زنده‌روح، اریک باگناما و اسلام طلب با هدایت مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی این تیم ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان را در این بازی تشکیل داده بودند.

گل‌گهر یک ذوب آهن ۲؛ طلسم ناکامی‌های گل‌گهر در پایان جام ۲ رقمی شد

محسن فروزان، محمد قریشی، سعید کریمی، شایان مصلح، ارشیا سرشوق، امیرحسین جدی، مهرداد رضایی، کمال کامیابی نیا،محسن آذرباد،مجید علیاری و محمدحسین اسلامی نیز شاگردان محمد ربیعی در تیم ذوب آهن اصفهان بودند.

تیم داوری بازی

تیم داوری دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان را در این مسابقه حمید حاج ملک، عباس پورحیدری، علیرضا ممبنی و سیدحسین حسینی تشکیل داده بودند و ناظر این بازی نیز بابک داوری بود.

گل‌گهر یک ذوب آهن ۲؛ طلسم ناکامی‌های گل‌گهر در پایان جام ۲ رقمی شد

تیم گل‌گهر سیرجان با این شکست ۳۶ امتیازی و در جایگاه نهم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس باقی ماند اما ذوب آهن اصفهان با کسب این سه امتیاز ۴۲ امتیازی شد و به رتبه پنجم جام خلیج فارس صعود کرد تا پرونده لیگ برتر امسال با این نتایج برای این تیم ها بسته شده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha