۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۹
کد خبر: 85496600
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت نفت آبادان صفر- تراکتور۳؛ تشریفاتی اما پرگل

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۹
کد خبر: 85496600
صنعت نفت آبادان صفر- تراکتور۳؛ تشریفاتی اما پرگل

تهران-ایرنا- در هفته سی‌ام لیگ برتر تراکتور موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست بدهد.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور در هفته سی‌ام لیگ برتر از ساعت ۱۹ با قضاوت ایمان کهیش برگزار شد. این بازی اهمیتی برای ۲ تیم نداشت، چرا که هفته گذشته سقوط صنعت نفت آبادان به لیگ یک قطعی شده بود و تراکتور هم عنوان چهارم را به دست آورده بود. در ۵ رویارویی اخیر ۲ تیم، تراکتور ۴ بار به پیروزی رسیده بود و آبادانی‌ها هم یک بار برتری مقابل حریف را تجربه کرده بودند. به دلیل اهمیت پایین این دیدار، هواداران زیادی از آن استقبال نکردند.

در نیمه اول مسابقه این تراکتور بود که موفق شد دروازه میزبان را باز کند. شاگردان حمید مطهری در دقیقه ۱۶ به گل برتری دست یافتند. سیامک نعمتی که این فصل درخشش گذشته را نداشت، روی پاس ریکاردو آلوز توانست دروازه حریف را باز کند. تراکتور در ادامه بازی را اداره کرد و توانست نیمه اول با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم با اینکه صنعت نفت آبادان نتیجه را به حریف واگذار کرده بود، باز هم این تراکتور بود که به سمت دروازه میزبان هجوم برد و در دقیقه ۵۱ توانست به گل دوم دست یابد. در یک رفت و برگشت، توپ در سمت راست خط هجومی تراکتور به مهدی حسینی رسید. او توپ را به ضرب بالا و زمینی ارسال کرد اما دفع ناقص مدافع صنعت نفت باعث شد تا توپ به سیامک نعمتی برسد و او با شوت دقیق دروازه حریف را باز کند.

فراز کمالوند و تیمش که حرفی برای گفتن نداشتند باز هم دروازه خود را باز شده دیدند. در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باز هم مهدی حسینی در نقش گلساز ظاهر شد و این بار محمد نادری پیش‌تاخته توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند. تراکتور با این برد ۵۴ امتیازی شد و در رده چهارم جدول ایستاد. صنعت نفت آبادان هم با همان ۲۱ امتیاز رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داد و به همین دلیل فصل بعد را باید در لیگ یک به میدان برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha