چمران: شهرداری در انتخابات از فرد خاصی حمایت نکند

تهران‌ بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری پایتخت در بحث تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از هیچ فردی حمایت نکند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از شورای شهر، مهدی چمران روز یکشنبه در دویست و سی و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: امکانات شهری متعلق به همه کاندیداهاست و هر فرد باید بطور شخصی برای تبلیغ اقدام کند.

وی ادامه داد: تجربه حضور شهرداران تهران در انتخابات ریاست جمهوری دو بار دیگر نیز پیش آمده و شهرداران سابق در این عرصه شرکت کردند، البته مرخصی کتبی از شورا گرفتند و یک نفر از معاونان را به صورت جانشین معرفی کردند البته مرخصی شهردار از زمان تبلیغات آغاز خواهد شد.

به گفته وی، در مسایل تبلیغات انتخاباتی، شهرداری هیچ‌گونه دخالتی نخواهد داشت و تنها در قالب دعوت مردم به انتخابات فعالیت خواهد کرد بطوریکه نباید هیچ‌گونه موضع‌گیری در خصوص فرد خاصی داشته باشد و هر فردی شخصا باید خود تبلیغات کند.

چمران با بیان اینکه امروز در جلسه شورا سه لایحه شهرداری بررسی می‌شود، اضافه کرد: لایحه ایجاد سازمان زنان، اصلاح اساسنامه تعدادی از شرکت‌ها و یک فوریت فروش یک ملک امروز بررسی خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در مسیر جاده خلیج فارس عنوان شد که حریم مشخص شده است، افزود: نمی‌دانم نتایج این اقدام به کجا انجامید چون باید مسیر خاصی دنبال شود البته حکم کمیسیون ماده پنج باید اخذ شود و در استانداری نیز باید مورد تایید قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha