۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85496970
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نایب رئیس کراسفیت همدان: ورزشکاران مستعد در وزنه برداری فعال شده اند

همدان- ایرنا- نایب رئیس کراسفیت همدان گفت: ورزشکاران مستعد این رشته در بخش بانوان را در ورزش وزنه برداری نیز فعال کرده‌ایم.

طیبه بهارلو روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای نخستین بار اقدام به استعدادیابی از ورزشکاران کراسفیت همدان برای حضور در مسابقات وزنه برداری کردیم و مسیر موفقی را در پیش گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: ورزشکاران کراسفیت از قدرت لازم برای فعالیت در رشته وزنه برداری برخوردار هستند و طی هماهنگی مشترک با مربیان وزنه برداری بانوان همدان، استعدادیابی از آن‌ها انجام شده است.

بهارلو ادامه داد: با توجه به اینکه تیرماه مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور را در پیش داریم و با هماهنگی صورت گرفته قصد داریم چند استعداد کراسفیت را در این مسابقات محک بزنیم.

نایب رئیس کراسفیت همدان با بیان اینکه این ورزش از محبوبیت خاصی در بین جوانان برخوردار است، خاطرنشان کرد: کراسفیت یک نوع تمرین فیزیکی است که به یک روش ترکیبی از حرکات هوازی، وزنه‌برداری و حرکات ورزشی متنوع اشاره دارد و اکنون از استقبال خوبی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی این رشته با وزنه برداری، می‌توان از ورزشکاران مستعد برای استعدادیابی و مسابقات استفاده کرد و هم اکنون این شیوه را بکار گرفته‌ایم.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور از هفدهم تیرماه به مدت سه روز به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha