فضای شهری تهران در استقبال از ۱۴ خرداد

تهران بزرگ - ایرنا - همزمان با برگزاری سی و پنجمین سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) سازمان زیباسازی با اکران‌های فرهنگی و حجمی، فضاسازی و اهتزاز هزاران پرچم عزا پایتخت را آماده برگزاری مراسم ارتحال پیشوای آزادگان کرده‌ است.

به گزارش ایرنا از این سازمان، همزمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، تمهیداتی در سراسر پایتخت انجام شده‌ است.

بر اساس این گزارش، اهتزاز یک هزار تخته پرچم با طرح حضرت امام خمینی(ره) در سراسر پایتخت و مناطق منتهی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)، اهتزاز چهار هزار پرچم پایه کوتاه مشکی و ۲ هزار پرچم پایه کوتاه ایران و سیاه‌پوشی تمامی مناطق پایتخت، اهتزاز ۳۰ تخته پرچم پایه بلند مشکی در معابر، میادین و بزرگراه‌های اصلی و سیاهپوشی مرقد مطهر امام خمینی(ره) با چهار هزار متر پرچم کتیبه‌ای با طرح خادم الرضا از جمله فعالیت‌های سازمان زیباسازی در سطح شهر تهران است.

پویش وعده صادق

همچنین پویش فرهنگی «امام وعده‌های صادق» و «هستیم بر آن عهد که بستیم هنوز» در ۲۵۰ عرشه و پرتابل شهری در فضای تبلیغاتی پایتخت نصب شده است.

از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران، فضاسازی حرم حضرت امام خمینی(ره) و اکران ۴۵۰ سازه راهنمای حرم و برپایی ۴۰ غرفه فرهنگی است.

پخش سخنرانی امام در میادین اصلی پایتخت

نصب ۹ رادیو و تلویزیون انقلاب در میدان صادقیه ضلع جنوبی، میدان آزادی، میدان فردوسی ضلع شرقی، میدان انقلاب ضلع غربی، میدان امام خمینی(ره)، میدان سپاه، میدان جمهوری نبش مترو نواب، چهارراه ولیعصر ضلع شرقی و میدان انقلاب ضلع غربی قرار گرفته‌ که با پخش سخنرانی‌های امام خمینی(ره) و نماهنگ‌های ویژه به استقبال سی و پنجمین سالروز رحلت امام (ره) رفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha