۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
کد خبر: 85497066
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جزای نقدی ۷۹ میلیارد ریالی سزای قاچاق کفش ورزشی در قم

قم- ایرنا-  مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: فردی به اتهام قاچاق کفش ورزشی، ۷۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این استان محکوم شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام در گفت و گویی افزود: پرونده قاچاق کفش ورزشی خارجی به ارزش ۶۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به دفاعیات متهم ردیف اول و شناسایی نشدن مالک بخشی از کالاهای کشف شده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز دانست.

وی ادامه داد: علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم ردیف اول به پرداخت ۶۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل بیش از یک برابر ارزش کالای مرتبط و ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۷۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

حسام گفت: شعبه همچنین با توجه به استعلام از گمرک اتهام مباشرت در قاچاق کالا را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم ردیف دوم را به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی معادل بیش از یک برابر ارزش کالای مرتبط محکوم کرد و در مجموع متهمان در این پرونده به پرداخت ۷۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در جاده قم- سلفچگان، این محموله قاچاق را از یک دستگاه خودروی کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha