۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 85497073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امتحانات دانشگاه پیام نور در روز ۱۶ خرداد لغو شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبر: 85497073
امتحانات دانشگاه پیام نور در روز ۱۶ خرداد لغو شد

تهران- ایرنا- سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از لغو امتحانات نیمسال دوم این دانشگاه چهارشنبه (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مهدی عبادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست تعداد بسیاری از دانشجویان و تعطیلات ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، امتحانات پایان نیمسال روز چهارشنبه ۱۶ خرداد دانشگاه لغو می شود.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی گفت: امتحانات لغو شده در این تاریخ در روز شنبه دوم تیرماه در همان ساعات قبلی برگزار می شود.

۱۴ خرداد مصادف با سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ۱۵ خرداد مصادف با شصت و یکمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد است.

به گزارش ایرنا بیش از ۶۷۰ هزار دانشجو در نزدیک به ۳۶۰ دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور تحصیل می‌کنند. دانشگاه پیام‌نور چهارهزار عضو هیات علمی و حدود ۱۱ هزار استاد حق التدریس دارد و نتایج حاصل شده نیز حالکی از تاثیرگذاری خوب این دانشگاه است.

کتاب محوری، تالیف منابع و برگزاری امتحانات به سبک کنکوری سبب موفقیت دانشجویان این دانشگاه در آزمون‌های رقابتی متعدد شده است. این دانشگاه در رتبه‌بندی معتبر تایمز در میان دانشگاه‌های کشور جایگاه مطلوبی را کسب کرده و در سامانه علم سنجی وزارت علوم جایگاه ۱۲ تا ۱۴ را در میان نزدیک به ۲ هزار دانشگاه و موسسه آموزشی کشور کسب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha