رکورد تاریخی ستاره پرسپولیس بعد از نیم قرن؛ مزه گل قهرمانی دو چندان شد

تهران- ایرنا- ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با زدن گل قهرمانی این تیم به یک رکورد منحصر به فرد دست پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شرایطی موفق شد با شکست مس رفسنجان به عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کند که گل قهرمانی این تیم را در دقیقه ۸۷ بازی گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم به ثمر رساند.

گولسیانی با گلزنی در این بازی موفق شد ششمین گل خود برای سرخ‌پوشان در این فصل را به ثمر برساند و بعد از عیسی آل‌کثیر در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی تبدیل به دومین گلزن برتر سرخ‌پوشان در این فصل شود.

این مدافع ۳۲ ساله و گرجستانی ضمن به ثمر رساندن گل قهرمانی پرسپولیس، با گلزنی در این دیدار موفق شد به یک رکورد منحصر به فرد در تاریخ باشگاه پرسپولیس دست پیدا کند. او بعد از ۴۶ سال حالا در کنار آلن ویتل با ۱۶ گل زده عنوان برترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس را به صورت مشترک در اختیار دارد.

گولسیانی که به همراه تیم ملی گرجستان برای نخستین بار در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در کشور آلمان حاضر خواهد بود این فرصت را دارد تا با تمدید قراراداد خود با سرخ‌پوشان این رکورد را بهبود ببخشد و به تنهایی عنوان برترین گلزن خارجی تاریخ سرخ‌پوشان را به خود اختصاص دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha