۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85497174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت مسکن در آوج و آبگرم با اهتمام پیگیری شود

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبر: 85497174
ساخت مسکن در آوج و آبگرم با اهتمام پیگیری شود

قزوین - ایرنا - فرماندار شهرستان آوج گفت: آغاز طرح نهضت ملی مسکن در شهر آبگرم و توسعه مسکن ملی در شهر آوج از مهم ترین موضوعاتی است که باید با اهتمام پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید زرگر روز یکشنبه در نشست شورای تامین مسکن شهرستان آوج که با حضور معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: از اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن می‌خواهیم بر اجرای طرح نهضت مسکن ملی تاکید و اهتمام ویژه‌ای لحاظ کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد بالای متقاضی دریافت نهضت ملی مسکن در شهرستان آوج، آغاز طرح نهضت ملی مسکن در شهر آبگرم، توسعه مسکن ملی در شهر آوج و واگذاری زمین در چارچوب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از مهمترین اولویت های شهرستان به حساب می‌آید.

زرگر تاکید کرد: باید برای طرح نهضت ملی مسکن از همه ظرفیت‌ها به ویژه ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن استفاده کرد، همچنین بازنگری طرح جامع، گسترش و توسعه محدوده شهر آبگرم از برنامه های پیش روی شهرستان است که قطعا با اجرای آن کاهش قیمت زمین و مسکن و افزایش تولید را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است، در این نشست ضمن ارایه گزارش از سوی دستگاه‌های اجرایی، آخرین وضعیت روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آوج و آبگرم و طرح های گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha