۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85497184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به خراسان جنوبی اختصاص یافت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در سال جاری هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته‌ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا اشرفی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: تسهیلات مشاغل خانگی در استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی با عاملیت ۱۰ بانک بین متقاضیان توزیع می‌شود.

وی افزود: سال گذشته تعهد اشتغال خراسان جنوبی ۱۰ هزار و ۶۵۹ فرصت شغلی بود که ۱۵ هزار و ۴۴۷ نفر یعنی ۱۵۰ درصد تعهد اشتغال استان توسط دستگاه‌های اجرایی استان محقق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خراسان جنوبی رتبه اول کشور را در زمینه اشتغال‌زایی کسب کرده است.

هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به خراسان جنوبی اختصاص یافت

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال امسال ۹ هزار و ۷۱۲ فرصت شغلی است، تصریح کرد: از حدود یک ماه گذشته ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد آغاز شده و دستگاه‌ها اجرایی باید به صورت روزانه و مستمر ثبت اشغال را انجام دهند.

اشرفی گفت: سال گذشته ۸۸۶ طرح مشاغل خانگی به دبیرخانه ارسال و برای ۶۶۵ طرح بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی بیان کرد: رصد مستمر اشتغال ایجاد شده در استان برای جلوگیری از هدررفت منابع در حال انجام است و خراسان جنوبی از استان‌های پیش‌رو در زمینه صحت سنجی اشتغال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha