۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85497216
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷
کد خبر: 85497216
تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی

قزوین - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: اعطای ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان کسب و کار حوزه مشاغل خانگی و خرد از سوی این مرکز در دستور کار گرفته است.

فرشاد پیله‌چی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی همانند سایر دستگاه‌های اجرایی مجوز اهدای تسهیلات دارد تا جایی که امسال نیز یک ماموریت جدید به این مرکز ابلاغ شد که بر اساس آن این سازمان در حوزه اشتغال، به صاحبان مشاغل خانگی و خرد تسهیلات ارایه می‌دهد.

وی ادامه داد: صاحبان مشاغل خانگی می‌توانند با حضور در معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان قزوین اقدام به تکمیل فرآیند اداری کنند تا از این خدمات بهره‌مند شوند.

پیله چی در رابطه با اعطای این تسهیلات، تصریح کرد: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین در تلاش است که اکوسیستم دانش‌ بنیان خود را در بین آحاد جامعه حفظ کند و در این راستا در این مرکز دانشگاهی فضایی به وجود آمده که صاحب‌ نظران می‌توانند ایده‌های خود را مطرح کنند و در سطح‌ بندی‌های مختلف این ایده‌ها را با همکاری این نهاد به مرحله تجاری‌ سازی برسانند.

وی ادامه داد: وجود مراکز رشد، تسهیلگر و پارک‌های علم و فناوری در حوزه صنعت و فرهنگ، امروز به یکی از مهمترین نیازهای قزوین به عنوان یک استان صنعتی تبدیل‌ شده و ما نیز در جهاد دانشگاهی به دنبال آن هستیم که با همت پارک علم و فناوری و همچنین حمایت‌های مسوولان عالی‌ رتبه استان، یک پردیس پارک صنعت و فرهنگ احداث کنیم تا شاهد موفقیت‌های بیشتری در حوزه صنعت و فرهنگ استان باشیم.

پیله‌چی خاطرنشان کرد: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین به‌ عنوان یک مرکز آموزش سعی داشته تا خدمات فاخری را به استان قزوین ارایه دهد و به دنبال آن است که بتواند بستر اتصال علم و صنعت را با آموزش های کاربردی و اشتغال‌ محور، تکمیل کند.

رییس جهاد دانشگاهی قزوین ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم تا خدمات معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی منجر به مهارت افزایی افراد و ایجاد اشتغال در سطح جامعه هدف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha