نامزدی «زاکانی» خللی در مدیریت پایتخت ایجاد نمی‌کند/ معرفی جانشین به زودی

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جانشین شهردار پایتخت که به تازگی برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرده، به زودی معرفی می‌شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا نادعلی امروز یکشنبه در حاشیه جلسه ۲۴۱ شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: در غیاب شهردار تهران وقفهای در کار مدیریت شهر ایجاد نخواهد شد و وظیفه ما این است که حواس خود را برای اداره خوب شهر جمع کنیم تا نظارت‌ها درست انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره نام‌نویسی برخی افراد برای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: به عنوان عضو شورا در این خصوص نظری ندارم.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی شهردار فعلی تهران روز گذشته (شنبه ۱۲ خرداد) با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی انتخابات هشتم تیر ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به این خبر اعلام کرده بود که شهردار می‌تواند به صورت مرخصی و با انتخاب یکی از معاونان خود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند. فرد انتخاب شده کارها را در شهرداری پیش خواهد بود، همچنین شهرداری تهران هیچ‌گونه حمایت یا علیه کسی ورود نخواهد کرد و در قالب دعوت و یا مشارکت مردم در انتخابات فعالیت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha