ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد در کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد، ۲ ویژه برنامه در مسجد النبی و چهارمین شهید محراب شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: روز ۱۴ خرداد ساعت ۱۶ به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برنامه ای در مسجد النبی طاق بستان با سخنرانی حجت الاسلام «هادی صادقی» معاون توسعه و شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه برگزار می شود.

وی افزود: در روز ۱۵ خرداد نیز برنامه ای در مسجد چهارمین شهید محراب واقع در شهرک الهیه پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه برگزار خواهد شد.

۱۰۲ دستگاه اتوبوس از کرمانشاه راهی مرقد امام راحل شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اعزام ۱۰۲ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: مشکلی از نظر تامین وسایل نقیله مورد نیاز برای اعزام داوطلبان وجود ندارد.

سید شهرام کهریزی بیان کرد: با وجود اعزام این تعداد اتوبوس مشکلی از نظر تردد مسافران برای سایر مقاصد به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: تمام ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری شامل ۸۳۱ دستگاه مینی بوس و بیش از هزار دستگاه خودرو سواری در آماده باش کامل است تا در صورت نیاز نسبت به جا به جایی مسافران برای سایر مقاصد پای کار بیایند.

کهریزی همچنین از نظارت مستمر بر عملکرد شرکت های حمل و نقل و رانندگان توسط گشت های نظارتی در این ایام خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تردد در محورهای استان، نیروها و گشت های راهداری در تمام محورها به خصوص مسیرهای اعزام زائران و نقاط پرحادثه در آماده باش کامل به سر می برند.

پیش تر نیز فرمانده ناحیه کرمانشاه از اعزام پنج هزار نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داده بود.

به گزارش ایرنا، امام خمینی (ره) ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha