۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85497388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در لرستان: برخی کارشناسان ادارات مانع انجام امور می شوند

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: کارشناسان میانی در برخی ادارات و دستگاه ها مانع انجام امور می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز یکشنبه در جلسه تبیین قرارگاه تولید و اشتغال با مشارکت مردم افزود: مانع تراشی برخی کارشناسان در مسیر انجام کار، قابل لمس است که این گره باید با توجیه یا کار فرهنگی باز شود.

وی با اشاره به شهادت آیت الله رییسی و یادآوری اینکه انسان های بزرگ دل در گرو خدمت به دیگران دارند تصریح کرد: لرستان نسبت به استان های همجوار چندین دهه از جهات مختلف مانند شهرسازی، صنعت و راه روستایی عقب است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به وفور نعمت های خدادادی و طبیعی در لرستان ادامه داد: همه دستگاه ها باید به کمک هم بیایند تا مشکل شهروندان برطرف شود چراکه خدمتگزاران فریادرس مردم هستند و باید در خصوص رفع دغدغه آنان درست تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تاکید کرد: باید نتایج برنامه ریزی و جلسات مسوولان را در میدان عمل مشاهده کنیم تا مردم دلگرم و امیدوار شوند.

وی اضافه کرد: روزی گفتند لرستان با زیتون کاری نجات می یابد و تنها راه نجات استان همین است اما اتفاقی نیفتاد و مشخص نیست تسهیلات به این نام چه سرنوشتی پیدا کرد.

وی اظهار داشت: یکی از دولت های گذشته نیز لرستان را الگو و پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی کرد تا در قله اقتصاد و معیشت قرار گیرد و نمونه طرح های لرستان در مناطق دیگر اجرا شود اما متاسفانه در این خصوص نیز اتفاقی رخ نداد.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان نیز در حاشیه این جلسه تاکید کرد: برخی کارشناسان در اجرای برنامه ها با اجتهاد فردی عمل می کنند که این موارد نیز باید گفتمان سازی و برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha