آرمان‌ها و یاد امام راحل، الگو و الهام‌بخش آزادگان جهان است

تهران- ایرنا- ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای آرمان‌ها و یاد امام راحل را الگو و الهام‌بخش آزادگان جهان خواند و تاکید کرد: ندای مقاومت ضداستکباری از دورترین سرزمین‌ها به‌گوش می‌رسد و این اقتدار باعث تغییر در هندسه محاسباتی قدرت‌های جهانی شده است.

به گزارش گروه دفاعی ایرنا، در متن بیانیه ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۴و ۱۵ خرداد آمده است: سی و پنج سال پس از ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همچنان مسیر، آرمان ها و یاد آن بزرگ مرد سفر کرده، الگو و الهام بخش برای آزادگان جهان است.

این بیانیه افزود: امام بزرگوار با تکیه‌ بر ایمان، اعتقاد و اراده مردم مسلمان ایران و با آگاهی‌بخشی توطئه‌های نظام سلطه جهانی به ویژه آمریکا و جنایات رژیم ستمشاهی و امیدبخشی در مردم نسبت به آینده با تشکیل حکومت اسلامی چنان فضایی ساخت که در آن، همه توده‌های مردمی خواهان پایان گرفتن ظلم و استبداد شدند.

بیانیه ستادکل نیروهای مسلح عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی همچون شهدای پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ و بعد از آن، سربلندی، پیشرفت و عزت روز افزون ملت ایران با تکیه بر اصل مترقّی ولایت‌فقیه برخاسته از تفکر اسلام ناب و خلاقانه آن امام امت و خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است که به واسطه آن، الگویی مناسب برای اداره جوامع بشری و تامین سعادت دنیوی و اخروی فرا روی سایر ملت‌ها نیز قرار داده است.

این بیانیه خاطرنشان کرد: این مسیر روشن در حرکت به سوی قله نه فقط صفوف مقاومت مردمی در منطقه را منسجم‌تر کرده بلکه موج آن، کشورهای استکباری را نیز در نوردیده و شاهد آن جوانانی است که در اروپا و آمریکا شیفته مکتب و آرمان های خمینی کبیر(ره) و جانشین خلفش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) شده‌اند.

بیانیه ستادکل نیروهای مسلح افزود: هسته‌های مقاومتی که امام عزیزمان پی‌ریزی کرد؛ با درایت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به درختی تنومند و سربلند تبدیل گردیده و در دل نظام سلطه میوه داده است. اینک ندای مقاومت ضد استکباری از دورترین سرزمین‌ها به‌گوش می‌رسد، این اقتدار باعث تغییر در هندسه محاسباتی قدرت‌های جهانی شده و تعبیری روشن از پیش‌بینی تاریخی و الهی امام خمینی(ره) است که روزی اسلام، سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

ستادکل نیروهای مسلح با پاسداشت یاد، نام و آرمان حضرت امام (ره) و ضمن اعلام آمادگی برای دفاع قاطعانه از آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان، چهاردهم و پانزدهم خردادماه را روز بزرگ بیعت مجدد امت با امام راحل و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از اقشار و آحاد مختلف مردم ایران برای حضور پرشور و با شکوه در آیین‌های گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دعوت می نماید و بر اطاعت بی قید و شرط از ولایت فقیه تأکید می نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha