شبکه برق فوق توزیع شهرستان اندیکا افزایش ظرفیت پیدا کرد

اهواز- ایرنا - مدیر امور انتقال ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ظرفیت شبکه فوق توزیع شهرستان اندیکا افزایش یافت گفت: برای افزایش پایداری شبکه این شهرستان یک پست سیار به ظرفیت ۱۶ مگاولت آمپر نیز در منطقه وارد مدار شد.

محسن علی‌پناهی یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با برق‌دار شدن پست سیار مذکور ظرفیت شبکه برق فوق توزیع شهرستان اندیکا به ۱۰۸ مگاولت آمپر رسید اظهار کرد: درصد بارگیری از این تاسیسات پایینتر از ۴۰ درصد است که نشان دهنده ظرفیت مناسب و کافی برای تامین برق تابستان است.

مدیر امور انتقال ناحیه شمال شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به پایداری شبکه برق شهرستان اندیکا در هفته‌های جاری با وجود ورود توده هوای گرم گفت: در روزهای گذشته هیچ‌گونه خاموشی در شبکه انتقال و فوق توزیع این شهرستان رخ نداده و شبکه در پایداری کامل بوده است.

علی‌پناهی افزود: با ظرفیت منصوبه مناسبی که در منطقه ایجاد شده مشکلی در تامین برق تابستان وجود ندارد و مانند روزهای گرم گذشته از سال، شبکه در پایداری کامل خواهد بود.

به گزارش ایرنا، اردیبهشت امسال پست برق فوق توزیع فرعی شوشتر در ادامه آماده‌سازی شبکه برای عبور از اوج مصرف تابستان، بهینه‌سازی شد و افزایش ظرفیت پیدا کرد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha