۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85497450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت تیم فوتبال پاس همدان پایان هفته جاری تعیین تکلیف می‌شود

همدان- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: وضعیت بدهی‌ها و کادر فنی فصل جدید این تیم پایان هفته جاری طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان همدان، عضو هیات امنا و سایر مسوولان باشگاه تعیین تکلیف می‌شود.

محمدرضا آرتیمانی روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات تیم پاس اظهار کرد: در نشستی که با عباس صوفی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان داشتیم، مقرر شد پایان هفته جاری نشست هیات امنای باشگاه با حضور حمیدرضا حاجی بابایی دیگر نماینده مردم همدان و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این نشست قرار است وضعیت بدهی‌های مالی و نحوه تسویه آن و هم چنین بررسی شرایط فصل جدید مسابقات لیگ ۲ مورد بحث قرار بگیرد.

رئیس کانون هواداران باشگاه پاس نیز با تاکید بر اینکه هواداران خواستار روشن شدن وضعیت این تیم هستند، گفت: جلسه تاثیرگذاری با صوفی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و حقیقی مدیرکل ورزش استان داشتیم.

علی صمدی افزود: مقرر شد تا پایان هفته جاری تکلیف کادر فنی جدید تیم پاس و نیز مدیریت آکادمی باشگاه پاس مشخص شود تا هواداران نیز از نگرانی بابت بلاتکلیفی وضعیت باشگاه آسوده شوند.

وی اضافه کرد: هواداران خواهان بهره‌مندی از مربیان توانمند بومی در کادر فنی و نیز آکادمی قدرتمند در رده‌های پایه هستند و امیدواریم خواسته هواداران در بکارگیری مربیانی که کارنامه دار هستند، مورد توجه قرار بگیرد.

تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha