۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85497468
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس بوشهر ۷۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹
کد خبر: 85497468
پلیس بوشهر ۷۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

بوشهر-ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر گفت: ۷۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ کارآگاه «عبدالرضا بازیاری» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی بوشهر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که به مدت یک هفته در سطح استان اجرا شد موفق به کشف انواع کالای قاچاق از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم یدکی خودرو، پوشاک، ابزار آلات برقی شدند.

وی بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای توقیفی ۷۸۰ میلیارد ریال برآورد شده که در این راستا تعداد ۶۲ نفر متهم دستگیر، تعداد ۵۸ دستگاه خودرو توقیف و ۶۰ فقره پرونده قضایی تشکیل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری و موارد مشکوک در حوزه مفاسد اقتصادی قاچاق کالا و سوخت را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا خط تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا گزارش کند.

بازیاری ادامه داد: با تدابیر پلیس استان تمامی محورهای استان بوشهر برای فعالیت قاچاقچیان ناامن شده و با متخلفان این حوزه به طور قاطع برخورد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha