۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85497516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید رئیسی درس اخلاق و خدمت صادقانه به مسئولان داد

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85497516
شهید رئیسی درس اخلاق و خدمت صادقانه به مسئولان داد

سنندج- ایرنا- فرمانده گروه ۳۳ توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کردستان گفت: شهید آیت الله رئیسی با رفتار خود، درس اخلاق و خدمت جهادی و صادقانه به مسئولان داد و باید از این منش الگوبرداری کرد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم داود اطاعتی روز یکشنبه در یادواره شهید بیت الله خدابنده لو در گروه ۳۳ توپخانه سنندج‌ اظهار کرد: شهید رئیسی با رفتار اسلامی و مجاهدت در راه خدمت به مردم، نامی نیک از خود به جا گذاشت و همه را داغدار کرد.

وی افزود: شهدا حق بزرگی بر همگی ما دارند و نعمات و برکات امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا بوده و برگزاری یادواره شهدا، ارزش گذاری به مقام شامخ شهید است.

فرمانده گروه ۳۳ توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کردستان یادآور شد: شهیدانی که آگاهانه و با خلوص نیت به سوی میدان نبرد حق علیه باطل رفته و خون پاک خود را نثار کردند، جایگاهی والا دارند که باید همواره قدردان آنها باشیم.

شهید رئیسی درس اخلاق و خدمت صادقانه به مسئولان داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان هم گفت: باید راه شهید رییسی را ادامه دهیم چراکه وی ادامه دهنده راه امام راحل بود.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات افزود: باید در انتخابات پیش رو، کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رئیسی و شهدای خدمت باشد.

وی ادامه داد: امام راحل علاوه بر دارا بودن شخصیتی عارفانه و زاهدانه، در عرصه سیاست بسیار شجاع بود و برعلیه نظام سلطه و استکبار مبارزه می‌کرد و ایادی استکبار جهانی از این اسلام هراس دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به رژیم طاغوت و مقایسه آن با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز در سایه نظام اسلامی، مردم با حضور در انتخابات و آزادانه، مسئولان خود را انتخاب می کنند و ایران صاحب عزت و عظمت در جهان است.

در این مراسم از خانواده شهیدان رشیداحمدی و امانی تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha