روایت واقع بینانه از خدمات انجام شده به مردم، بر شور انتخاباتی می‌افزاید

شیراز - ایرنا -رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت : روایت واقع بینانه از پیشرفت های انجام گرفته طی هزار روز گذشته دولت مردمی سیزدهم زمینه ساز شور انتخاباتی و حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است .

به گزارش ایرنا ، اسماعیل قزل سفلی یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان فارس با محوریت انتخابات چهاردهمین دوره رئیس جمهوری به تشریح تاثیرات یک انتخاب آگاهانه و درعین حال پرشور پرداخت و اظهار کرد : بدون شک مشارکت انتخاباتی پرشور موجبات پیشرفت کشور را بدنبال خواهد داشت .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در دوران کوتاه ریاست جمهوری خود، دستاوردهای پرشمار و اثرگذاری را برای جامعه ایران اسلامی خاصه استان فارس بجا گذاشت اظهار کرد: باید خدمات دولت سیزدهم را بخوبی بیان کنیم تا امیدی که اکنون نیز به مردم برگشته، استمرار یابد و همین امیدآفرینی ایجاد شده خود در بالا بردن مشارکت مردم نقش موثری دارد.

قزل سفلی ادامه داد: رئیس جمهور شهید با ویژگی های ممتازی همچون ولایتمداری ،توجه به شعائر اسلامی ، برخورداری از روحیه مردمی ، ساده زیستی ، تلاش شبانه روزی برای مردم و ایستادن با صلابت در برابر بیگانگان، بخوبی در دل مردم جا گرفت و در نهایت و حین خدمت هم جان خویش را فدای مردم کرد .

وی به کتاب صعود ۷۳۰که بخشی از اقدامات هزار روزه دولت مردمی سیزدهم را احصا و به تصویر کشیده اشاره کرد و تصریح کرد: انتقال این میزان خدمات شاخص صورت گرفته به بطن جامعه و آشنا شدن آحاد مردم با این اقدامات ضمن معرفی هر چه بیشتر تلاش شبانه روزی رئیس جمهور شهید و مردمی دولت سیزدهم ودولتمردان پای کار ، امید و نشاط بیشتر را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو فراهم می کند.

قزل سفلی از اهالی رسانه خواست تا با کنکاش بیشتر نسبت به گزارشگری روایت گرانه و در عین حال واقعی خدمات پرشمار دولت هزار روزه شهید آیت الله رئیسی برای افکار عمومی اطلاع رسانی لازم و فرایند محوری را داشته باشند.

براساس این گزارش ، عباس فرج زاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس هم در خصوص معرفی کتاب صعود ۷۳۰ که سرفصل های کاری ۷۳۰ روز از هزار روز تلاش بی وقفه دولت شهید رئیسی را به تصویر کشید توضیح داد و از رسانه های تصویری و مکتوب خواست که با انتشار این سرفصل های کاری قاطبه مردم را در جریان هر چه بیشتر خدمات انجام گرفته این دولت قرار دهند.

در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیأت همراه، براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، انتخابات ریاست جمهوری باید ظرف ۵۰ روز با تصمیم شورایی متشکل ار روسای قوه قضاییه و مقننه و همچنین معاون اول رئیس جمهور برگزار شود.

بر اساس تصمیم این شورا، انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ثبت نام داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که از روز پنجشنبه دهم خردادماه ۱۴۰۳ آغاز شده بود، دوشنبه چهاردهم همین ماه پایان می‌یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha