۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85497570
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

۱۱ تن فرآورده‌های خام دامی فاسد در اهواز ضبط شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳
کد خبر: 85497570
۱۱ تن فرآورده‌های خام دامی فاسد در اهواز ضبط شد

اهواز-ایرنا- رییس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز گفت: بیش از ۱۱ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرفی انسانی در سطح شهر اهواز طی سه ماه اول امسال کشف و ضبط شد.

سید مرتضی قریشی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این میزان فراورده خام دامی براساس وظایف نظارتی اداره دامپزشکی اهواز در راستای ارتقای سلامت غذایی جامعه و انجام بازرسی‌های مستمر که در سطح شهرستان از مراکز عرضه انجام می‌شود به دلیل غیربهداشتی و تاریخ منقضی بودن در بازه زمانی سه ماهه اول امسال کشف و ضبط شد.

وی به انجام بیش از ۹۰۰ مورد بازرسی بهداشتی توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذائی دامپزشکی شهرستان از مراکز عرضه اشاره کرد و افزود: طی این بازدیدها تا کنون تعداد ۲۴ پرونده قضایی جهت برخورد با متخلفان بهداشتی تشکیل شده است.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز تصریح کرد: باید روی محصولات بسته‌بندی مصرفی اطلاعات شامل نوع محصول، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و کد پروانه بهداشتی تولید دامپزشکی و شرایط نگهداری درج شده و از خرید فرآورده‌های خام دامی فاقد مشخصات فوق خودداری شود.

بر اساس این گزارش، شهروندان در صورت مشاهده می توانند هرگونه تخلف بهداشتی عرضه فرآورده خام دامی مراتب را از طریق تماس با شماره ۳۳۳۶۹۱۲۱ به اداره دامپزشکی اهواز اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha