۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85497674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیانیه جنبش انقلاب ۱۴ فوریه بحرین: امام در خط مقدم مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی بود

تهران- ایرنا- جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالروز رحلت امام خمینی (ره)، اعلام کرد که ایشان در خط مقدم مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داشت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این بیانیه آمده است: سی و پنجمین سالروز ارتحال رهبر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل (ره) و سالروز قیام پانزدهم خرداد را شاهد هستیم. این ضایعه بزرگ و از دست دادن یک رهبر تاریخی و بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و همه مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌ کنیم.

این جنبش بحرینی اضافه کرد: با امام روح الله موسوی خمینی (رضوان الله تعالی علیه) تجدید عهد می‌کنیم که خط و رویکرد جهادی و انقلابی ایشان را در مقابله با ظلم و مبارزه با استکبار تا تحقق آرزوهای ایشان در بازگرداندن آزادی و عزت امت اسلام و همچنین آزادسازی فلسطین از نهر تا بحر ادامه دهیم و پشت سر امام خامنه برای ادامه این راه، با حمایت از محور مقاومت بایستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما همچنین با امام راحل عهد می‌بندیم که راه و گام‌های ایشان را تا خروج آخرین سرباز آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی از سرزمین‌های اسلامی و برچیده شدن تمامی پایگاه‌های خارجی آمریکا، انگلیس و اسرائیل در منطقه ادامه دهیم.

همچنین در ادامه این بیانیه تاکید شده است: امام راحل پیروزی‌ساز محور مقاومت و خط اول مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی و جلوگیری از تلاش آنها برای پاک کردن مساله فلسطین از وجدان و ذهن اعراب و مسلمان بود. عملیات طوفان الاقصی نیز ترجمه رویکرد و خط امام راحل بود و این رویکرد با حمایت امام خامنه‌ای و سایر رهبران مقاومت و در صدر آنها شهید سپهبد قاسم سلیمانی ادامه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha