اسکندری: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم به میدان آمده‌ام

تهران- ایرنا- داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: با کوله باری از تجربه برای تحقق مطالبات امام جامعه مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم به میدان آمده‌ام.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدرضا اسکندری پس از ثبت نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه شرایط کشور، حساس است، گفت: علیرغم تلاش و خدمت دولت‌های پیشین و همراهی و حمایت همیشگی و همه جانبه رهبر معظم انقلاب از آنها، کماکان با کاستی‌ها و کمبودها و مأموریت‌های نیمه کاره و نیمه تمام مواجه هستیم. این کمبودها و کاستی‌ها با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، ارزیابی شده و قابل تامل است.

وی افزود: ظرفیت های کشور در ابعاد گوناگون در سطح یک تمدن بزرگ تعریف می‌شود و با نگاه تحولی و تعاملی به سمت رفع کمبودها و جهش برای اعتلای همه جانبه ایران اسلامی قدم برخواهیم داشت.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ماموریت دولتِ تحول و تعامل در این برهه تاریخی بسیار حساس و بزرگ است، اظهار کرد: این ماموریت با مشارکت و استفاده از ظرفیت های مردمی در امر تولید و پیشرفت محقق خواهد شد. کمک و پشتوانه مردمی، جهش های بزرگ را در عرصه تولید و اقتصاد و رفاه و آسایش نسل حاضر و نسل‌های آینده ایران عزیز رقم خواهد زد.

اسکندری گفت: اینجانب با برخورداری از چند دهه تجربه در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی و کارنامه روشن و موفق در حوزه تولید و خود کفایی در عرصه های اقتصادی صنعتی و کشاورزی با کوله باری از تجربه برای تحقق مطالبات امام جامعه مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم به میدان آماده‌ام. آنچه با خود به همراه دارم، صرفاً ایده و نظریه و رویا نیست. کوله باری از تجربه در همه این عرصه ها است. می خواهیم ضمن بکارگیری تجارب خویش آن را به نسل های جدید منتقل کنیم تا ایرانی آباد، مستقل و توانمندتر از گذشته بسازیم.

وی بیان کرد: با الگوهای بومی و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان و نوآوران جوان می‌توانیم حصار تحریم‌ها را بشکنیم و با دست پُر، موجبات و زمینه تحولات سازنده درونی و تعاملات عزتمندانه بیرونی را فراهم کنیم. سرلوحه کار ما برای این تحول و تعامل بیانیه گام دوم انقلاب و راهبرد و نگرش رهبر معظم انقلاب در حوزه منطقه ای و بین المللی بخصوص بیانات و مکاتبات ایشان به جوانان و ملل غربی است که بخشی از آثار آن در تجمعات و اعتراضات و تظاهرات جوانان و دانشجویان تجلی و نمود یافته است.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امید داریم در سایه وفاق و همدلی ملی شکل گرفته بین همه آحاد جامعه که به برکت خون شهدای خدمت به خصوص شهید جمهور آیت الله رئیسی حاصل شده است، بتوانیم آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای عظیم‌الشان و آرزوهای بزرگ ملت شریف ایران را محقق کنیم. در صورت توفیق حضور در عرصه رقابت جزئیات و مشروح برنامه اجرایی و عملیاتی مدون به مردم ارایه می‌شود.

به گزارش ایرنا، نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات از ۱۰ خردادماه آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. پس از آن شورای نگهبان در مدت هفت روز صلاحیت داوطلبان را بررسی می‌کند و اسامی نامزدها ۲۲ خردادماه منتشر خواهد شد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۳ خردادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار و نهمین رئیس جمهور با رأی مستقیم مردم برگزیده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha