از استقرار ۴۸ موکب مردمی خدمت‌رسانی تا آماده‌سازی اماکن اسکان زائرین در بهشت زهرا(س)

ش️هر ری - ایرنا - برای دومین سال پیاپی ۴۸ موکب مردمی با حضور ۱۵۰ نفر از نیروهای مردمی به منظور خدمت‌رسانی به زائرین مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با پشتیبانی سازمان بهشت زهرا(س) در بلوار «سلام امام» مستقر شدند.

ب️ه گزارش ایرنا ، این موکب‌ها علاوه بر پذیرایی در بخش فرهنگی و اجتماعی با محوریت بهداشت و درمان خواهران و برادران، مهد کودک، مشاوره حقوقی، خانواده، تحصیلی و… راه اندازی شدند.

از استقرار ۴۸ موکب مردمی خدمت‌رسانی تا آماده‌سازی اماکن اسکان زائرین در بهشت زهرا(س)

د️ر زینبیه شهدای مدافع حرم، ۲ تخته چادر راپال در قطعه ۵۰ و ۱۹ گلزار شهدا و مجموعه ورزشی سازمان بهشت زهرا(س) جهت اسکان زائرین شرکت‌کننده در مراسم مهیا شده‌اند.

️در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به زائرین نیز ۱۳ ایستگاه صلواتی مستقر در گلزار شهدا از ظهر سیزدهم تا بعدازظهر چهاردهم خرداد برای پذیرائی و خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

️علاوه بر خدماتی که از طریق سازمان بهشت زهرا(س) به مواکب مستقر در بلوار سلام امام ارائه خواهد شد، امکانات پخت و پز و آشپزخانه سازمان در اختیار گروه‌های مردمی قرار گرفته و پیش بینی شده تا ۱۵ هزار وعده غذا و پنج هزار وعده صبحانه در این آشپزخانه حاضر و طی سه وعده توزیع شود.

از استقرار ۴۸ موکب مردمی خدمت‌رسانی تا آماده‌سازی اماکن اسکان زائرین در بهشت زهرا(س)

️همچنین به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پردیس فرهنگی با برپایی غرفه‌های نمایش فیلم، بازی و ورزش در ضلع شرقی حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای برنامه‌های این ستاد را به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و کمیته‌های مختلف آن ضمن آمادگی برای برگزاری با شکوه این گردهمایی عظیم سالانه در حرم مطهر آن حضرت از عموم مردم شریف و قدرشناس و اقشار مختلف ملت برای حضور و مشارکت در این همایش سالانه بزرگ و معنوی دعوت نموده و مقدم یکایک زائران عزیر امام راحل را در مراسم ۱۳ و ١٤ خرداد در حرم مطهر آن حضرت که به شرح زیر برگزار خواهد شد گرامی می‌دارد:

یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ مقارن با شب ارتحال امام عظیم الشأن، بعد از نماز مغرب و عشا، در حرم مطهر امام خمینی، سخنرانی دکتر محمد مخبر مدیر قوه مجریه خواهد بود .

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳، شروع مراسم ساعت ۸ صبح در حرم مطهر امام خمینی، تلاوت قرآن مجید، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، خیرمقدم و سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، یادگار گرامی حضرت امام و سپس همه شیفتگان و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی به سخنان مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله) گوش جان می سپارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha