نظریه مترقی ولایت فقیه عزت آفرین و امنیت ساز است

ایلام - ایرنا - نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظریه مترقی ولایت فقیه یکی از ریشه دارترین استراتژی‌ های دینی است که ضمن تضمین عزت و اقتدار اسلام، نافذترین ابزار امنیت ساز جامعه نیز محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین " وعد مرادبیگی" شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) در شهر آبدانان اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با تبیین منزلت ولایت فقیه در بین افکار عمومی جهان در نهایت زکاوت و هوشمندی مدیریت دینی را ابداع و عملا آن را به رخ اهل عالم کشید.

وی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، افزود: وجود این سید مخلص و برنامه های مفید و ماندگار ایشان در سطح کشور یکی از نمونه های موفق مدیریت دینی بود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمد و توسط حضرت امام راحل به منصه ظهور رسید.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، انتخابات ریاست جمهوری پیش روی را بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: ولایتمداری و خدمتگزاری خالصانه افراد بسترساز محبوبیت و مسئولیت پذیری است و حرکت در این مسیر منوّر باعث ماندگاری خدمت و خاطرات شیرین خواهد بود.

وی شناسایی و انتخاب افراد صالح و خادم ملت همچون شهید رئیسی و همسنگران شهیدش تنها راه ادامه انقلاب اسلامی و قدردانی از خدمات خدایی رئیس جمهور شهیدمان خواهد بود.

حجت الاسلام مرادبیگی هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را یک غنیمت الهی دانست و تصریح کرد: تحقق منویات و توجه به تذکرات مشفقانه رهبری عزیز انقلاب اسلامی یگانه راه روشن برای تداوم راه انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های بلند امام راحل است.

وی وجود امنیت کامل و آرامش بی بدیل فردی و اجتماعی در گستره ملی و بین المللی فعلی در کشور را به خاطر نعمت شیرین ولایت فقیه و خیمه نیک سرشت رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام مرادبیگی از تلاش و فداکاری مردم آبدانان در طول دوران عمر با برکت انقلاب اسلامی تا کنون و برگزاری باشکوه مراسم شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان آبدانان و مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha