۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85497985
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مجتمع آموزش عالی اسفراین خراسان‌شمالی چهار رشته جدید دایر کرد

بجنورد-ایرنا- رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: مجوز پذیرش دانشجو در چهار رشته جدید مقطع کارشناسی ارشد از سوی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی صادر شد. 

محمد حاتمی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رشته های جدید برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد شامل مهندسی مواد (گرایش شناسایی و انتخاب مواد)، مهندسی مکانیک (گرایش سیستم‌های انرژی)، مهندسی برق (گرایش سیستم‌های انرژی) و مهندسی شیمی (گرایش‌های سیستم‌های انرژی) است.

وی افزود: پذیرش ۲۰ نفر دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی ارشد برای مهرماه و بهمن ماه امسال انجام می شود و بر این اساس شمار رشته - گرایش های این مجتمع در مقطع کارشناسی ارشد به پنج رشته- گرایش و شمار دانشجویان این مقطع به ۲۶ نفر افزایش می یابد.

رییس مجتمع آموزش عالی اسفراین گفت: رشته‌های جدید در راستای ماموریت منطقه‌ای مجتمع و متناسب با صنایع این شهرستان یعنی صنعت فولاد و معادن سرب و روی است.

وی خاطرنشان کرد: جذب دانشجو مقطع ارشد در تمامی رشته‌های مجتمع در سند راهبردی این مرکز آموزش عالی در سالجاری به تصویب هیات امنا رسید.

حاتمی با اشاره به اینکه ۱۰ رشته مقطع کارشناسی در این مجتمع دایر است گفت: اکنون یکهزار و ۵۰۰ نفر دانشجو در مقاطع مختلف در مجتمع آموزش عالی اسفراین مشغول به تحصیل هستند.

اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و شهرستان صنعتی خراسان شمالی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha