۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85498018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موفقیت های نظام مرهون اندیشه های امام راحل است

بوشهر-ایرنا- مشاور امور روحانیت استاندار بوشهرگفت: ایران اسلامی با تمام مشکلات، سختی‌ها و دشمنی‌ها موفقیت‌های بی شماری داشته که این موفقیت‌ها در سایه اندیشه امام خمینی (ره) محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در بوشهر اظهار کرد: امام راحل (ره) حدود نیم قرن پیش سخنانی را مطرح کرده که امروزه ثمره اش برای همگان مشهود است.

وی افزود: سنگ بنای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط امام راحل بنا شده و قدرت امروز ایران اسلامی را باید مرهون نگاه دوراندیشه امام خمینی بدانیم.

مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت تصریح کرد: ایران اسلامی شهدای زیادی دارد اما مظلوم ترین آنها شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد هستند.

عاشوری یادآورشد: هر کدام از شهیدان حادثه ۱۵ خرداد در یک دورانی به شهادت رسیدند که هدف محو شدن نام آن ها بود ولی بدون تردید یاد و خاطره شهیدان برای همیشه ماندگار است.

وی عنوان کرد: با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدا می طلبد هر فرد با یک شهید رابطه قلبی ایجاد کند تا یاد و خاطره این عزیزان برای همیشه زنده نگه داشته شود.

عاشوری اظهار کرد: ایران پیش از انقلاب اسلامی با کمبودهای قابل توجهی همراه بوده اما به برکت انقلاب در چند دهه اخیر دستاوردهای متنوعی کسب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha