رهبر انقلاب اسلامی سخنرانی خود را با یاد امام راحل ، شهید رئیسی و شهدای خدمت آغاز کردند

شهر ری - ایرنا - حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی درحرم امام حضور یافتند وسخنرانی خود را با یاد امام، شهید رئیسی و شهدای خدمت آغاز کردند.

به گزارش ایرنا ، مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی ره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور عاشقان روح الله در حرم مطهر ایشان با حضور سران قوا و مردم مومن آغاز شد .

ایشان شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی را یکی از مسائل مهم تاریخ انقلاب اسلامی دانستند . 

آیت الله خامنه ای تاکید کردند : در انتخابات اخلاق حاکم باشد . صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه است و صحنه خدمت است . 

 امروز دوشنبه حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از ساعتی پیش مملو از خیل عاشقان مکتب خمینی شده است که ضمن میثاق با آرمان‌های امام برای بهره‌مندی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) آمده‌اند.

سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی ره پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : اگر پیروان امام می خواهند حکومت کنند راهش جز از راه دلهای مردم نیست.


 
وی افزود: انتخابات پیش رو بسیار مهم است؛ همه باید نسبت به آن حساس باشیم.

سید حسن خمینی ادامه داد:  عملیات وعده صادق که با رهبری داهیانه افتخار آمیز رهبر معظم انقلاب انجام شد دشمن را برای همیشه از طمع به سرزمین اسلامی برای همیشه برحذر داشت.

تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) با اشاره به حوادث غزه بیان داشت:رژیم اشغال گر قدس، رژیم دورغین صهیونیستی امروز در جهان هیمنه خودش را باخته است و رهبر معظم انقلاب  در داستان طوفان الاقصی اشاره کردند که این هیمنه غیر قابل بازگشت است.  ابعاد سیاسی این رژیم فرو ریخت و دنیا هم یک بار دیگر فهمید  که رژیم صهیونیسی جز زبان قدرت نمی فهمد.

سید حسن خمینی تصریح کرد: فرزندان اسلام در غزه شهید شدند، اما پیام انقلاب اسلامی ایران را به گوش جهان رساندند که اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود. این حادثه ای که در دانشگاهای اروپا و آمریکا می بینیم در اثر مقاومت مردم مظلوم فلسطین و مقاومت ملت فلسطین جان تازه گرفته است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: امیدواریم شاهد یک حضور معنادار باشیم و زمینه‌های آن را کسانی که متصدی هستند برقرار کنند.

سید حسن خمینی افزود: جمهوریت نظام اسلامی یکی از ارکان مهم در سیاست کلی امام بزرگوار است. امام با مردم قیام کرد، با مردم حرکت کرد و با مردم پیش رفت و بر دوش مردم تشییع شد و حکومت خود را  در قلب قرار داد. امروز امام پس از ۳۵ سال بر جان و روح مردم حکومت می‌کند اگر پیروان امام بخواهند امام‌وار زندگی کنند راه آن جز از مسیر دل‌های مردم نیست.

تولیت آستان  مقدس امام خمینی (ره) ادامه داد: به وجود امامین افتخار می‌کنیم. اینکه پس از ۳۵ سال این بیرق به دست رهبر معظم انقلاب هنوز برافراشته است جز عنایت خدا و لطف بیکران الهی هیچ چیز دیگری نمی‌توانست آن را تضمین کند.

وی خاطرنشان کرد: از هر سو تحریم‌ها بر جان ملت ایران فرود آمد از هر سو تیرها بارید و زخم‌ها فرود آمد اما آن چیزی که ما را از این مسیر عبور داد رهبری شجاع در خط امام است.

شب گذشته نیز محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و معاون اول شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی سخنرانی کرد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha