معزی‌فر: تماشای دیدار شهرداری گرگان و طبیعت فقط با بلیت مقدور خواهد بود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال گفت: دیدار سوم شهرداری گرگان و طبیعت در فینال لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که هواداران برای ورود به سالن، باید بلیت داشته باشند.

محسن معزی‌فر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حق میزبانی طبیعت در دیدار سوم لیگ برتر بسکتبال برابر شهرداری گرگان اظهار داشت: طبق برنامه سازمان لیگ، دیدارهای سوم و چهارم به میزبانی طبیعت و در روزهای ۱۶ و ۱۸ خرداد در سالن زنده‌یاد محمود مشحون ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیدارهای سوم و چهارم لیگ برتر ایران به میزبانی طبیعت طی روزهای ۱۶ و ۱۸ خرداد در سالن مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و در صورت نیاز بازی پنجم ۳۰ خرداد در گرگان برگزار می‌شود. ۲ تیم در شرایطی در مسابقه سوم به مصاف هم می‌روند که در ۲ دیدار گذشته هر کدام یک پیروزی بدست آورده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به این که بازی‌های سوم و چهارم به میزبانی تیم طبیعت است، نشستی با حضور نماینده این باشگاه، حراست مجموعه ورزشی آزادی و سازمان لیگ برگزار شد که در نهایت مقرر شد هواداران برای ورود به سالن از قبل باید بلیت مسابقه را تهیه کنند، در غیر این صورت امکان ورود برای تماشاگرانی که بلیت ندارند،‌ وجود نخواهد داشت.

رئیس سازمان لیگ بسکتبال تاکید کرد: در ۲ دیدار نخست حق میزبانی با شهرداری گرگان بود و در دیدارهای سوم و چهارم این حق از آن تیم طبیعت است، آنها در نظر دارند به هواداران خود بلیت رایگان بدهند تا بتوانند از حق میزبانی خود به خوبی استفاده کنند و با این وجود تنها هوادارانی می‌توانند وارد سالن شوند که بلیت‌ داشته باشند.

معزی‌فر همچنین در خصوص برنامه زمان‌بندی لیگ برتر و حضور تیم شهرداری گرگان در جام باشگاه‌های آسیا که از ۲۰ خرداد و به میزبانی دبی آغاز خواهد شد، گفت: شهرداری گرگان نماینده ایران است و فدراسیون و سازمان لیگ تا امروز و برای حمایت از این تیم، ۵۴ روز از برنامه خود عقب مانده‌اند. وظیفه داریم آن روی سکه را هم ببینیم. در شرایطی که شهرداری درگیر مسابقات است و بازیکنان این تیم در شرایط رقابتی قرار دارند، تیم طبیعت بدون بازی مانده و دور از شرایط مسابقه است که این مشکلاتی را برایشان ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: هزینه سنگین تیم‌داری از یک سو و اتمام قرارداد با بازیکنان خارجی و هزینه‌هایی که برای آنها باید پرداخت کنند از سویی دیگر موجب شده تا تیم طبیعت در شرایط سختی قرار بگیرد، اما در سال آینده سیاست سازمان لیگ با تغییراتی همراه است و برنامه‌هایی برای تیم‌هایی که هم در لیگ برتر و هم در غرب آسیا حضور دارند، خواهیم داشت.

از سویی دیگر تیم شهرداری گرگان در جام باشگاه‌های آسیا و در گروه B با تیم‌های هیروشیما دراگون فلایز ژاپن، کی‌سی‌سی اگیس کره‌جنوبی و پلیتا جایا اندونزی هم‌گروه شد که از ۲۰ خردادماه در دبی باید به مصاف رقبای خود برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha