منظور: در دولت چهاردهم، خدمات دولت شهید رئیسی تداوم می‌یابد

تهران- ایرنا-رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ماموریت اینجانب در دولت تداوم خدمت، عملیاتی کردن وعده های رئیس جمهور شهید به مردم شریف ایران است که در برنامه پنجساله هفتم پیشرفت تجلی یافته و روح حاکم بر آن تأمین رضایت حداکثری مردم با ارائه خدمات شایسته در حوزه های آموزش و پرورش آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی جذب و نگهداشت نخبگان بهداشت و درمان بیمه های اجتماعی و روزآمد سازی زیر ساخت‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه برای ثبت‌نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

منظور پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت:با قلبی اندوهگین از فقدان یکی از بهترینهای زیر این آسمان و یا گامی استوار و مستحکم برای ادامه مسیر روش و امیدبخش رئیس جمهور شهید پا به عرصه انتخابات می گذارم تا حافظ میراث و سنت ارزشمند به یادگار مانده از ایشان که همانا دولت تراز انقلاب اسلامی است. باشم.

رییس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: در سنت شهید رئیسی دیوارهای تحریم فرو می ریزد و دیپلماسی عزت از آسیای مرکزی تا آمریکای لاتین و از قفقار تا آفریقا را در می نوردد .در این سنت اقتصاد ایران پس از یک دهه رکود و بی عملی رونق می گیرد و سه سال پیایی رشد اقتصادی بالای ۵ درصد را تجربه می کند بیکاری به حداقل تاریخی خود می رسد، موانع پیش پای واحدهای تولیدی برداشته شده و شروع کسب و کارهای جدید برای آحاد مردم تسهیل میشود.

وی افزود: در سنت رئیسی نیروهای مسلح پر افتخار قدرتمندانه عملیات وعده صادق را به اجرا در آورده و خانه عنکبوت را در هم می کوبند.سنت و گفتمان دولت شهید رئیسی همانا اخلاق مداری صدق وعده خستگی ناپذیری کارآمدی، عدالت محوری خدمت جهادی فتح قله های پیشرفت و رسیدن به قله شهادت است. این گفتمان قرائت جدیدی از امید آفرینی دمیدن هوای تازه وحدت ملی دیپلماسی اقتدار و عزت مردم محوری مدیریت جهادی تحول گرایی ترکیب بهینه میدان و دیپلماسی و تلفیق آرمان گرائی انقلابی و واقع نگری است.این گفتمان پایانی بر دوران ترسهای خود ساخته شیشه های دودی، گروگان دادن اقتصاد به دست تحریم گران و تاراج هفت تپه ها و هپکوها است.

منظور خاطر نشان کرد: گفتمان شهید رئیسی راه سومی را برای پیشرفت معرفی می‌کند که نه از جاده های شرق و غرب بلکه از بزرگراه ولایت مداری و مردم گرایی می گذرد. در این گفتمان متن فدای حاشیه نمی‌شود و با تمام توان بر کار خستگی ناپذیر متمرکز می‌شود و با فعال سازی استعدادهای سرشار معنوی و مادی و ذخائر و منابع غنی و متنوع رشد و بالندگی کشور محقق می شود در گفتمان شهید رئیسی دولت میدان ساز است و میدان را هیچ گاه به دشمن وا نمی‌گذارد از کنار چاله ها نمیگذرد و مسائل را تا حل نکند رها نمی کند و با تدبیر و عقلانیت به مصاف مشکلات می رود.

وی افزود: اینجانب با اتکاء به فضل الهی و به استناد به کارنامه اجرایی سی ساله خود در سطوح کارشناسی، رئیس اداره مدیر کلی معاونت وزیر و معاون رئیس جمهور در دستگاههای اجرایی و سوابق علمی برجسته در سطح دانشیاری رشته اقتصاد امیدوارم توفیق پیدا کنم با کسب اعتماد شما مردم عزیز مسیر طی شده در دولت مردمی شهید رئیسی در جهت رونق و جهش تولید مهار پایدار تورم کاهش هر چه بیشتر نرخ بیکاری محرومیت زدائی فقرزدائی توزیع عادلاته ثروت ملی رفع ناترازی ها و ابرچالشهای تاریخی و مزمن در بودجه عمومی انرژی منابع آب بانکها و صندوق های بازنشستگی تقویت تراز تجاری و تعاملات حداکثری تجارت خارجی با تکیه بر مزایای کریدوری کشور را ادامه دهم.

منظور اضافه کرد: ماموریت اینجانب در دولت تداوم خدمت، عملیاتی کردن وعده های رئیس جمهور شهید به مردم شریف ایران است که در برنامه پنجساله هفتم پیشرفت تجلی یافته و روح حاکم بر آن تأمین رضایت حداکثری مردم با ارائه خدمات شایسته در حوزه های آموزش و پرورش آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی جذب و نگهداشت نخبگان بهداشت و درمان بیمه های اجتماعی و روزآمد سازی زیر ساختهای کشور است.

رییس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: دولت تداوم خدمت با تمرکز بر پیشرانهای محوری به ویژه در اقتصاد دیجیتال،اقتصاد دریا محور اقتصاد ترانزیت و حمل و نقل پیشرفته حرکت در مرزهای دانش در هوش مصنوعی میکروالکترونیک و کوانتوم و با بکارگیری کلیه ظرفیت نخبگانی و سرمایه اجتماعی کشور و بهره برداری از کلیه توانمندی های آمایش سرزمینی به حول و قوه الهی پیشرفت عدالت محور را به گونه ای که شایسته مردم بزرگ ایران باشد، رقم خواهد زد.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات از ۱۰ خردادماه آغاز و امروز ۱۴ خرداد به پایان رسید . پس از آن شورای نگهبان در مدت هفت روز صلاحیت داوطلبان را بررسی می‌کند و اسامی نامزدها ۲۲ خردادماه منتشر خواهد شد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۳ خردادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار و نهمین رئیس جمهور با رأی مستقیم مردم برگزیده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha