امام خمینی(ره) با مقاومت در برابر زورگویان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد

گچساران - ایرنا - امام‌ جمعه گچساران با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد، گفت: حضرت امام (ره) راه مقابله با استکبار جهانی را به بشریت آموخت و نشان داد نباید زیر بار ظلم و ستم رفت.

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش عصر دوشنبه‌ در آیین ارتحال حضرت امام (ره) در گچساران افزود: اهداف نهضت اسلامی امام خمینی (ره) تشریح این انقلاب در راستای حرکت انبیا است که همچنان از سوی خلف صالح ایشان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیت بزرگی بودند و تمام زندگی‌شان هدفمند بود، ادامه داد: حضرت امام (ره) استکبار را به‌زانو درآورد و توانست با کمک خداوند متعال استکبار را سرنگون کند.

امام خمینی(ره) با مقاومت در برابر زورگویان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد

امام‌جمعه گچساران با اشاره به ویژگی‌های برجسته امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام (ره) همواره خود را خادم ملت می‌دانست و به امور مردم رسیدگی می‌کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به همگان درس پایندگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، دشمن‌شناسی و بصیرت را آموخت، افزود: آموزه‌ها و دوراندیشی‌های امام خمینی(ره) در تقابل با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی همچنان راهگشا است.

حجت الاسلام هاشمی منش اظهارکرد: امروز نیز با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دشمن در اجرای توطئه‌های خود ناکام مانده است.

امام خمینی(ره) با مقاومت در برابر زورگویان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ به ثبت رسید که علاقه و ارادت مردم ایران را به بنیانگذار انقلاب نشان داد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha