۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85498459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه پیام نور کردستان در ۲۴ رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند

سنندج- ایرنا- رئیس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: این دانشگاه در ۲۴ رشته کارشناسی ارشد، دانشجو پذیرش می‌کند و احتمال افزایش رشته‌ها وجود دارد.

به گزارش ایرنا، مریم مهدی عراقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مراکز پیام نور این استان، در ۲۴ رشته اقدام به پذیرش دانشجو در شهرهای سنندج، سقز، مریوان و بیجار می‌کند.

وی افزود: در مرکز سنندج در ۱۵ رشته گروه‌های روانشناسی، مشاوره، جامعه‌شناسی، حسابداری، مدیریت دولتی، زبان و ادبیات فارسی، ژئومورفولوژی و جغرافیای سیاسی و در مرکز سقز در گروه‌های آب و هواشناسی، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، تاریخ، حقوق و حسابداری، دانشجو پذیرش می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان یادآور شد: این دانشگاه در مرکز مریوان ۲ رشته در گروه جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی در ۲ گرایش توسعه پایدار روستایی و مدیریت توسعه پایدار و در مرکز بیجار ۲ رشته در گروه‌های جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و زبان و ادبیات فارسی دانشجو پذیرش می کند.

مهدی عراقی با بیان اینکه تعداد این رشته‌ها در حال بازنگری بوده و احتمال افزایش برخی رشته‌های دیگر وجود دارد، گفت: اخذ مدرک معتبر، کمترین شهریه نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه‌پرداز، امکان بسیار آسان اخذ مهمان و تغییر محل آزمون از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha