رییس سازمان انرژی اتمی وارد چهارمحال و بختیاری شد + فیلم

شهرکرد - ایرنا - محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز سه‌شنبه به منظور حضور در یادواره سرداران شهید زال، نجف یوسف پور و شهدای بخش ناغان روز سه‌شنبه وارد فرودگاه شهرکرد شد و مورد استقبال غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در سفر خود به چهارمحال و بختیاری از سامانه پرتودهی هسته‌ای گاما شهرکرد بازدید می‌کند.

سامانه پرتودهی گاما در سال ۱۳۹۹ به عنوان یک زیرساخت در حوزه صنایع غذایی و تجهیزات پزشکی با ۳.۵ میلیون دلار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

این زیرساخت در رعایت استانداردها و پروتکل‌های بهداشتی و حذف مواد شیمیایی در حوزه نگهداری و افزایش ماندگاری مواد غذایی، میوه و صیفی‌جات کاربرد دارد و در حوزه تجهیزات پزشکی نیز در بخش استریل به کار گرفته می‌شود.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین در سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار می‌کند.

شرکت در نشست شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی به چهارمحال و بختیاری است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha