۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی

۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۷
کد خبر: 85498534
۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی

زاهدان - ایرنا - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی گفت: امروز اگر صدای اسلام در جهان طنین انداز بوده به برکت مکتب امام خمینی (ره) است.

خلیل احمد سلامی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سال ۵۷ انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، امروز اگر در دنیا از آزادگان و مردم بی‌دفاع غزه حمایت می‌شود به واسطه مکتب امام راحل است، و ما به عنوان کارگزاران نظام باید ادامه دهنده راه امامین انقلاب باشیم و این مکتب را در سراسر جهان گستزش دهیم.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ادامه دهنده مکتب خمینی (ره) بود، امید که بتوانیم با تداوم مکتب امامین انقلاب مسیر خدمت بر مردم را ادامه دهیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ۱۴ و ۱۵خرداد ماه یادآور ۲ واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران اسلامی است، رخداد تاریخی که با نام و یاد معمار انقلاب اسلامی رقم خورد و منشا تحولات بی مانندی در سراسر جهان و بلکه تغییراتی شگرف در نظم نوین جهانی و نمایان شدن چهره پوشالی مستکبران و نظام سلطه شد.

انقلاب اسلامی تا تاریخ زنده است، زنده خواهد ماند

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان گفت: مکتب امام راحل باعث بیداری و هوشیاری ملت شد و این آگاهی امروز چراغ راه همه ملت‌های ستم دیده جهان است.

حاج عبدالعزیز مرادزهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نیمه خرداد برای ملت ایران و همه ملت‌های آزادی خواه جهان یادآور ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و یادآور روز ماتم و اندوه یک ملت در سوگ جانگداز امام و مقتدای خویش است.

وی ادامه داد: قیام خونین و تاریخ ساز مردم در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت سلحشور و آزادی خواه ایران علیه استعمار و استبداد ستمشاهی رقم زد که نشان از روحیه مردان و زنان بزرگ و خداشناسی بود که توانستند با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، عظیم‌ترین حماسه مردمی را با خلق حکومت دینی برخواسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری کنند.

این سرطایفه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی برای مردم ایران نبود بلکه انقلابی جهانی برای احیاء اسلام ناب محمدی در گوشه گوشه جهان و حمایت از مظلومان عالم بود، این انقلاب زاینده گفتمان و اندیشه‌ای بود که تا تاریخ زنده است، زنده خواهد ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha