رییس‌جمهور شهید اعتبارات مطلوبی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری اختصاص داد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت سالروز رحلت امام خمینی (ره ) و یاد و خاطره شهدای ۱۵ خردادماه و رییس‌جمهور شهید و یارانش گفت: در سفرهای رییس‌جمهور شهید به استان اعتبارات مطلوبی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه در نشست معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: رییس این سازمان در بازدید از مرکز پرتودهی گاما توصیه‌هایی برای توسعه این مرکز ارائه کرد.

وی افزود: مرکز پرتودهی گاما برای افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی مانند سیب‌زمینی و پیاز اقدام می‌کند و مرکز مناسبی است که توسعه سریع‌تر آن در دستور کار قرار دارد.

حیدری به حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از مسوولان استان اشاره و تصریح کرد: با توصیه‌های حجت‌الاسلام نکونام وحدت خوبی بین مدیران ایجاد شده است.

وی با اشاره به راکد بودن برخی طرح‌های چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در سفرهای رییس‌جمهور شهید به استان اعتبارات مطلوبی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اختصاص یافت و برخی از آن‌ها بهره‌برداری شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سفرهای رییس‌جمهور شهید به شهرکرد برای طرح‌های مهم مانند جاده‌سازی، راه‌آهن، آب‌رسانی پایدار و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی، بهداشتی، درمانی و کشاورزی استان اقدام‌های قابل‌توجهی انجام و اُمیدآفرینی ایجاد شد.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات و استقبال پُرشور از رییس‌جمهور در سفر به شهرکرد گفت: انتخابات آینده یک انتخابات حماسی خواهد بود.

حیدری تاکید کرد: نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی وحدت، همدلی و همراهی مطلوبی با مسوولان به‌منظور پیش‌بُرد اهداف توسعه‌ای استان دارند.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز سه‌شنبه به منظور حضور در یادواره سرداران شهید زال، نجف یوسف پور و شهدای بخش ناغان روز سه‌شنبه وارد فرودگاه شهرکرد شد و مورد استقبال غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در سفر خود به چهارمحال و بختیاری از سامانه پرتودهی هسته‌ای گاما شهرکرد بازدید کرد.

سامانه پرتودهی گاما در سال ۱۳۹۹ به عنوان یک زیرساخت در حوزه صنایع غذایی و تجهیزات پزشکی با ۳.۵ میلیون دلار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha