۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85498699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در جاده‌های زنجان افزایش یافت

۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶
کد خبر: 85498699
ترافیک در جاده‌های زنجان افزایش یافت

زنجان - ایرنا - رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: با توجه به پایان تعطیلات ۲ روزه، میزان ترافیک در جاده‌های اصلی زنجان افزایش یافته است که از بعدازظهر بر حجم آن افزوده می‌شود.

سرهنگ مهدی میناخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه با سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و اعزام کاروان ها به مرقد مطهر، حجم تردد در جاده های استان در هنگام رفت و برگشت کاروان ها افزایشی بود.

این مسوول ادامه داد: امروز هم حجم ترافیک در آزادراه های زنجان- قزوین ، زنجان -تبریز و همچنین زنجان- بیجار روند افزایشی به خود گرفته است و این وضعیت عصر امروز تشدید می شود.

میناخانی با بیان اینکه خوشبختانه طی چند روز گذشته موردی از تصادف فوتی در جاده های استان گزارش نشد، افزود: تداوم کاهش تصادفات استان در گرو همکاری مردم است و اجتناب رانندگان از تخلفات حادثه ساز می تواند نقش بسزایی در کاهش وقوع تصادفات داشته باشد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، مهمترین علت فوتی های تصادفات رخ داده را بی توجهی به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان و یادآو شد: علت بیشتر تصادفات، سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، استفاده نکردن از کمربند ایمنی و خواب آلودگی راننده است.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha