۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85498747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قرچک: دفاع از ولایت فقیه میراث گرانسنگ شهدای ۱۵ خرداد است

قرچک- ایرنا- فرماندار شهرستان قرچک گفت: دفاع از ولایت فقیه، میراث گرانقدر شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ برای آحاد مردم و چراغ راه جامعه برای دستیابی به قله‌های پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فخاری روز سه‌شنبه در حاشیه برپایی راهپیمایی ۱۵ خرداد مردم شهرستان قرچک به خبرنگار ایرنا گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ در شرایطی رخ داد که خفقان ستم‌شاهی اجازه هر گونه اعتراضی را از مردم ایران سلب کرده بود ولی مردم با بصیرت دشت ورامین، با قیام خون مسیر انقلاب را تا سمت پیروزی بر استکبار هموار کرد.

فرماندار قرچک: دفاع از ولایت فقیه میراث گرانسنگ شهدای ۱۵ خرداد است

وی اظهار داشت: مردم ورامین، پیشوا و قرچک در روز ۱۵ خرداد سال ۴۲ با شناخت و آگاهی کامل از آن چه در انتظار آنان بود پای در عرصه دفاع از حریم ولایت گذاشتند، برای آنان دفاع از ولایت فقیه و مرجعیت شیعه در اولویت بود و حاضر شدند در این راه جان خود را تقدیم کنند.

وی تصریح کرد: امروز مردم شهرستان قرچک با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۱۵ خرداد ثابت کردند که وارثان لایقی برای پدران شهید خود هستند و از این میراث گرانقدر با جان و دل دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که بدخواهان نظام به حریم ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده خدشه‌ای وارد کنند.

فرماندار قرچک: دفاع از ولایت فقیه میراث گرانسنگ شهدای ۱۵ خرداد است

وی تصریح کرد: مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا همچنان بر اعتقاد راسخ خود در دفاع از حریم ولایت فقیه پابرجا هستند و این اصل را با تقدیم صدها شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم به اثبات رسانده‌اند.

در قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین هفت تن از جوانان این دیاربه نام‌های سید مرتضی طباطبایی رفیعی، جعفر عرب مقصودی، مسیب مهابادی، ابوالقاسم اردستانی، حسن خانی، امیرهوشنگ معصومشاهی و عزت الله رجبی در پل باقرآباد به شهادت رسیدند.

قرچک شهرستانی تک بخشی است که با ۸ روستای دارای دهیاری، در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha