نشریات چند زبانه بین‌المللی ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی منتشر شد 

تهران- ایرنا- نشریات چندزبانه بین‌المللی ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به همت موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی منتشر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، موسسه فرهنگی و انتشارات بین‌المللی الهدی به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، اقدام به تولید و انتشار ۹ ویژه نامه به زبان‌های انگلیسی، عربی، آذری، روسی، اسپانیایی، تای و اردو با مدیر مسئولی مهدی فیاضی کرده است.

نشریات چند زبانه بین‌المللی ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی منتشر شد 

این نشریات با عناوین الوحده،‌ اکو او اسلام، محجوبه، سخنی از ایران،‌ الطاهره و ایران نوین با سابقه‌ای بیش از چهار دهه برای مخاطبین بین‌المللی تولید و منتشر شده است.

نشریات مزبور همچنین در سامانه دماوند، بستر ارائه محتواهای چندرسانه‌ای در «معرفی ایران» برای مخاطبان بین‌المللی بارگذاری و در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی معتقد است اهتمام به صادرات فرهنگی و ارتقای تولیدات کتاب و نشریات باید سرلوحه اقدامات انتشارات بین‌المللی الهدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دیپلماسی عمومی بدون صادرات فرهنگی، دچار نقص خواهد بود، ادامه داد: امروز می بینیم که سبک زندگی آمریکایی و گسترش آن در دنیا، مرهون صادرات فرهنگی آنجاست و در واقع سبک زندگی، ارزش ها و هنجارها در دنیا، با صادرات فرهنگی دچار تغییر می شود.

ایمانی پور اظهار داشت: راه جدیدی در عرصه دیپلماسی فرهنگی با صادرات محصولات فرهنگی، باز شده است و تجربه کشورهای مختلف نشان داده است که کار فرهنگی برای پیشبرد فعالیت های بین المللی، به صرفه ترین مسیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha