۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85498766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۶هکتار به محدوده بندر دیلم بوشهر الحاق شد

۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹
کد خبر: 85498766
۱۳۶هکتار به محدوده بندر دیلم بوشهر الحاق شد

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری و در راستای تحقق نیازهای سکونت آحاد مردم ۱۳۶ هکتار با کاربری‌های مختلف به محدوده بندر دیلم این استان الحاق شد.

به گزارش ایرنا محمد هادی رستمیان روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن در قالب ساخت واحد مسکونی، واگذاری اراضی به مردم و انبوه‌سازان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این اراضی که در محور جنوب بندر دیلم واقع شده و به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر رسیده ساخت ۲ هزار واحد مسکونی طراحی شده است.

رستمیان تصریح کرد: تعداد قابل توجهی وام مسکن قرض‌الحسنه از سوی دولت برای هر واحد سه میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برای برخی از شهرهای استان بوشهر از جمله دیلم اختصاص یافته است.

وی یادآورشد: با بارگذاری مدارک متقاضیان و بررسی آنها، به افراد واجد شرایط زمین و تسهیلات ویژه کم بهره پرداخت می‌شود.

رستمیان با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰۰ متقاضی برای دریافت وام کم بهره در ساخت واحدهای مسکونی ثبت‌نام کرده‌اند افزود: از این متقاضیان درخواست می‌شود برای دریافت تسهیلات بانکی کم بهره یاد شده هر چه زودتر اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تاکید کرد: این تسهیلات که به طرح‌های نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و دیگر عرصه‌های ساخت مسکن پرداخت می‌شود متقاضیان نسبت به صدور نقشه و پروانه ساخت اقدام کنند.

رستمیان با بیان اینکه ۳۱۰ واحد مسکونی در شهرستان دیلم در حال ساخت است اظهار امیدواری کرد: ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در اراضی ۱۳۶ هکتار الحاق شده به محدوده دیلم در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود و در این راستا اقدامات لازم برای زیرسازی و روبنایی آن در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha