قیام ۱۵ خرداد متصل به قیام عاشورا و برای همیشه زنده است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: قیام ۱۵ خرداد چون از نظر معرفتی و تاریخی متصل به قیام عاشورا بود، برای همیشه زنده و  قیامی نامیرا است.

حجت الاسلام صادق صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت ایام ارتحال امام راحل و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد، افزود: به برکت روحیه عاشورایی ملت ایران و عشق ملت بزرگ ایران به حماسه کربلا و وجود نازنین حضرت سیدالشهدا(ع)، قیام ۱۵ خرداد قابل تجدید و بازآفرینی است.

وی اظهار کرد: طبق بیانات امام راحل قیام پانزده خرداد یک نقطه عطفی در تاریخ کشور ما بوده و استقلال کشور و آزادی برای همه مملکت منجر شد.

امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: قیام خونین ۱۵ خردادماه ۱۳۴۲ به عنوان یک رخداد بزرگ حماسی و تاریخی انقلاب اسلامی ایران است که با اراده مستحکم و عزم راسخ امام خمینی(ره)، پرده‌های ظلمت را کنار زد ه و منجر به پیروزی انقلاب و ریشه کنی استکبار و استبداد از از مملکت شد.

وی اضافه کرد: اینک برای تداوم راه امام راحل و شهدای قیام پانزده خرداد و همچنین شهیدان انقلاب اسلامی و به خصوص شهید جمهور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با انتخاب فرد اصلح بار دیگر، نشان خواهیم داد که ملت ایران، انقلاب ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی ملت ایران زنده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha