فرماندار یزد: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت ملی است

یزد- ایرنا- فرماندار یزد گفت: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت ملی است و باید با مشارکت بالای مردم باشکوه برگزار شود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا مدرسی سه‌شنبه شب در جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم از همه اعضای ستاد انتخابات خواست با تمام توان و تلاش خود برای تحقق این هدف مهم تلاش کنند.

وی همچنین از همه دستگاه‌ها و نهادها خواست برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان مردم یزد با ستاد انتخابات همکاری کنند.

فرماندار یزد با بیان اینکه انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت ملی است از همه مردم دعوت کرد با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر حماسه‌ای سیاسی خلق کنند.

فرماندار یزد: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت ملی است

یکی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه، تدوین تقویم آموزشی برای نمایندگان فرماندار و کاربران رایانه بود و طبق این تقویم، آموزش‌های لازم در خصوص قوانین و مقررات انتخابات، نحوه برگزاری انتخابات و همچنین کار با تجهیزات رایانه‌ای به افراد مذکور ارائه خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد تا از شعب اخذ رای در سطح شهرستان بازدید به عمل آید و وضعیت تهویه و تجهیزات این شعب مورد بررسی قرار گیرد و هدف از این اقدام اطمینان از فراهم بودن شرایط مناسب برای عوامل برگزاری انتخابات و مردم که در شعب اخذ رای حاضر می شوند.

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha