روایت رسانه صهیونیستی از حجم آتش‌سوزی در شمال فلسطین اشغالی

تهران - ایرنا - شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی در گزارشی به بررسی حجم آتش سوزی روز سه شنبه در شمال فلسطین اشغالی و خسارت های وارده به این رژیم پرداخت.

به گزارش ایرنا، شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی در گزارش امروز چهارشنبه خود آورده است: ۹۶ مورد آتش سوزی روز سه شنبه در منطقه الجلیل در شمال اسرائیل (فلسطین اشغالی) به وقوع پیوست.

به گفته این شبکه، بر اثر این آتش سوزی ها یک هزار و ۲۰۰ هکتار از جنگل های منطقه راس الناقوره در شمال فلسطین اشغالی در نزدیکی مرز با لبنان طعمه حریق شد.

شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی افزود: ۹۰ درصد از جنگل های کوه موسوم به «نفتالی» دچار آتش سوزی شد و حدود هشت هزار هکتار از این جنگل ها با درجات مختلف، در آتش سوخت.

آتش سوزی ها از عصر روز دوشنبه در شمال فلسطین اشغالی آغاز شد و آمار یاد شده فقط مربوط به دیروز سه شنبه است.

روایت رسانه صهیونیستی از حجم آتش‌سوزی در شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری رژیم صهیونیستی دیروز سه شنبه گفتند که یکی از دلایل آتش سوزی ها ناکامی سامانه پدافندی ارتش این رژیم در مقابله با موشک ها و پهپادهای حزب الله و سقوط موشک های این سامانه روی مناطق جنگی در شمال فلسطین اشغالی بوده است.

حزب الله لبنان دیروز (سه شنبه) اعلام کرد که با ده ها فروند موشک و پهپاد محل تجمع و تردد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق صهیونیست نشین الجلیل و کریات شمونه در شمال سرزمین های اشغالی در نزدیکی مرز لبنان را هدف قرار داده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بر اثر آتش سوزی ۶ صهیونیست زخمی شدند.

حزب‌الله در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha