۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85499148
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی ۲ واحد مسکونی در همدان مهار شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبر: 85499148
آتش سوزی ۲ واحد مسکونی در همدان مهار شد

همدان- ایرنا- آتش نشانان همدانی موفق به مهار شعله‌های آتش در ۲ واحد مسکونی واقع در این شهر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آتش نشانان همدان با حضور به موقع در محل آتش سوزی یک منزل مسکونی واقع در منطقه دیزج شهر همدان، موفق به مهار آن شدند.

سیدصادق پورسینا اظهار کرد: دقایق اولیه بامداد امروز چهارشنبه سامانه ۱۲۵ همدان پیام مردمی در خصوص آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله دیزج شهر همدان را دریافت کرد.

وی بیان کرد: براین اساس ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه‌های مرکز و الوند به محل حادثه در محله دیزج اعزام شدند و آتش نشانان پس از حضور در محل و در بررسی اولیه مشاهده کردند آتش کل یک ساختمان را فرا گرفته در حال سرایت به ساختمان‌های اطراف است.

پورسینا اضافه کرد: با مشاهده وضعیت موجود آتش نشانان در قالب ۲ گروه همزمان عملیات اطفاء و جستجو و نجات را آغاز کرده و پس از تلاش بی‌وقفه توانستند شعله‌های آتش را که کل منزل مسکونی را فرا گرفته بود، مهار و از گسترش آن به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: در این عملیات که ۲ ساعت به طول انجامید، ۶ آتش نشان در قالب ۲ گروه عملیاتی حضور داشتند که با اقدام به موقع و عملکرد اصولی در حین انجام عملیات، این آتش سوزی به طور کامل مهار و تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان یادآور شد: همچنین با تلاش آتش‌نشانان، حادثه آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی در علی آباد فرهنگیان اطفا شد.

وی افزود: با اعلام پیام مردمی مبنی بر وقوع حادثه حریق در طبقه سوم یک واحد مسکونی در علی آباد فرهنگیان به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، اکیپ مهار آتش وارد عملیات شد.

پورسینا اظهار کرد: یک تیم عملیاتی از ایستگاه فرهنگ به محل اعزام شدند و واحدهای آتشنشانی در کم‌ترین زمان ممکن به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha