۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85499179
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مسوولان گنبدکاووس: خدمات دولت سیزدهم و اهمیت انتخابات برای مردم تبیین شود

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه، فرماندار و برخی مسئولان گنبدکاووس با اشاره به در پیش بودن جشن‌های دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر)، هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی و نیز حادثه هفت تیر و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش، برلزوم بهره‌گیری از این مناسبت‌ها برای تبیین خدمات نظام بویژه دولت سیزدهم و بیان اهمیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری برای اقشار مختلف مردم این شهرستان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئولان گنبدکاووس روز چهارشنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی این شهرستان گفتند: تمامی ویژه برنامه‌های پیش بینی شده برای مناسبت‌های اشاره شده باید با پیوست فرهنگی و با تکریم شهدای خدمت برگزار و نتیجه آن به مشارکت پرشور مردم در انتخابات هشت تیر منجر شود.

فرماندار گنبدکاووس در این نشست با تاکید برضرورت تبیین خدمات نظام و دولت سیزدهم برای اقشار مختلف مردم از سوی مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان، گفت: هر مدیر یک سفیر است و باید خدمات دولت را به اطلاع جامعه برساند.

مهدی دهرویه افزود: در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت در گنبدکاووس باید به مسائل تقریبی و وحدت اقوام و مذاهب توجه شده و یک موکب پذیرایی در روز عید سعید قربان در محل عیدگاه یا مصلی نمازجمعه اهل سنت این شهرستان برپا شود.

مسوولان گنبدکاووس: خدمات دولت سیزدهم و اهمیت انتخابات برای مردم تبیین شود

سیدیحیی قاضوی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این جلسه از تدوین افزون بر ۴۰۰ ویژه برنامه برای دهه امامت و ولایت در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، ویزیت رایگان، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر، عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه، دیدار با علما و روحانیون و برپایی نشست‌های بصیرتی و روشنگری از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس هم گفت: چهل موکب به مناسبت چله شهدای خدمت با همکاری ادارات و نهادهای این شهرستان در دهه امامت و ولایت (عید سعید قربان تا غدیر) برپا می‌شود.

حجت الاسلام احمدرضا کریمی افزود: هر اداره و نهاد می‌تواند در چله خدمت و به نیابت از سیدمحرومان شهید آیت الله رئیسی و در قالب یکی از هشت کارگروه تعیین شده (اقدامات جهادی و کمک‌های خیرخواهانه، خدمات محیط زیستی، سلامت و بهداشت، خدمات آموزشی، هیات‌های مذهبی و مساجد، موکب‌ها، جمعیت و فرزندآوری) متناسب با شرح وظایف به مردم خدمات رسانی رایگان داشته باشد.

امام جمعه گنبدکاووس هم در این جلسه با تسلیت شهدای خدمت، گفت: مردم باید شرکت پرشور در انتخابات پیش روی و انتخاب نامزد اصلح علاوه بر ادامه مسیر خدمتی شهید آیت الله رئیسی، دل رهبر معظم انقلاب را نیز شاد کنند.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: برای فراهم کردن زمینه مشارکت پرشور مردم در انتخابات هشت تیر، ادارات و نهادها باید جلسات و نشست‌های تبیینی برای گروه‌های مختلف مردم و جامعه هدف خود برگزار کنند.

برگزاری پیاده روی خانوادگی در روز عید سعید غدیر، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از عید قربان تا عید غدیر، فضاسازی مناسب شهری و گردهمایی علمای شیعه و اهل سنت در بخش داشلی برون گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های پیشنهادی مسوولان در این جلسه بود.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha