طرح سه‌شنبه‌های صرفه جویی در خوزستان اجرایی شد

اهواز- ایرنا- سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از اجرای طرح سه شنبه‌های صرفه جویی برای نخستین‌بار خبر داد و گفت: هدف از این طرح، نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه در جامعه است.

کامران حدادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش دما و مصرف انرژی و لزوم مدیریت مصرف برق در خوزستان اظهار کرد: در سه‌شنبه های صرفه جویی، رسیدن به حداکثر میزان بهینه سازی مصرف برق و پاسخگویی به تمامی سوالات مشترکین در بسترهای مختلف رسانه‌ای در خصوص نحوه چگونگی مدیریت مصرف و کاهش هزینه برق، آشنایی با نرم افزارهای مخصوص مشترکین مانند برق من و با انرژی مد نظر است.

حدادی افزود: در سال جاری برنامه‌ریزی شده تا در پویش با انرژی، میلیاردها تومان پاداش در قالب خودرو، لوازم خانگی و الکتریکی به مشترکان کم‌ مصرف و خوش‌حساب استان تعلق گیرد که مشترکان می‌توانند با کسب و جمع آوری امتیاز از محل کاهش مصرف برق، در قرعه کشی این محصولات نیز شرکت کنند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: مشترکان با کاهش مصرف ١۵ درصدی می توانند امتیاز دریافت کنند و با استمرار در کسب امتیاز، شانس خود را برای دریافت جوایز بیشتر و بزرگتر افزایش دهند.

وی با اشاره به اجرای ۲ برنامه پویش با انرژی و پاداش مصرف بهینه برق برای مشترکان بیان کرد: راهکارهای ساده‌ ای برای کسب جایزه و قرار گرفتن در لیست مشترکان مشمول پاداش وجود دارد و هم استانی ها می‌توانند با نصب نرم افزار کاربردی "با انرژی" روی گوشی‌های هوشمند خود از روش‌هایی که برای کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شده استفاده کنند و از امتیازهای تعریف شده برخوردار و ضمن حفظ رفاه با کاهش مصرف از این جوایز بهره مند شوند.

حدادی ادامه داد: دانش آموزان نیز می‌توانند در پویش صرفه جویی در مصرف انرژی در برنامه شاد شرکت کنند تا از جوایزی مانند تبلت و بسته‌های اینترنتی بهره‌مند شوند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان گفت: طرح سه شنبه های صرفه جویی، راهی برای کسب امتیاز بیشتر و دریافت پاداش است.

به گزارش ایرنا، براساس مصوبه هیات دولت با گرم شدن هوا و افزایش مصرف انرژی، برابر با اطلاعیه استانداری خوزستان، ساعت کار ادارات از امروز ۱۶ خراد، به ۶ صبح تا ۱۳ تغییر کرد .

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۲ هزار میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم‌مصرف شرکت توزیع برق خوزستان پرداخت شد. در سال جاری برنامه‌ریزی شده تا سه هزار میلیارد ریال پاداش به صورت نقدی، لوازم خانگی، خودرو و آپارتمان به مشترکان کم‌مصرف و خوش‌حساب استان تعلق گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha